افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

راه سید حسن نصرالله همیشه زنده خواهد بود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 380156
راه سید حسن نصرالله همیشه زنده خواهد بود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن ابراهیمی در دیدار علنی یکشنبه شب. توجور و هشت وجهیوی شهید سید حسن نصرالله را شخصیتی شجاع و مبارز انقلابی دانست و گفت: این روزها عزادار پرونده ای هستیم که مادر و تکیه گاه مظلومین بود و این روزها دل همه آزادگان مجروح است. وی با بیان اینکه […]

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن ابراهیمی در دیدار علنی یکشنبه شب. توجور و هشت وجهیوی شهید سید حسن نصرالله را شخصیتی شجاع و مبارز انقلابی دانست و گفت: این روزها عزادار پرونده ای هستیم که مادر و تکیه گاه مظلومین بود و این روزها دل همه آزادگان مجروح است.

وی با بیان اینکه شهادت پایان راه مردان خدا نیست، گفت: شهادت سید حسن نصرالله شهادت عزت و سربلندی است. مرگ و جوانمردی است.

آیت الله ابراهیمی رژیم صهیونیستی را ناقض تمام آزادی ها و حقوق بشر در منطقه دانست و تاکید کرد: ملت ایران مثل همیشه جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می کنند و قاطعانه از حزب الله و مقاومت حمایت می کنند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ما به عنوان مدافعان صلح و امنیت این اقدام ننگین تروریسم اسرائیل را که باعث کشتار کودکان می شود محکوم می کنیم و از افکار عمومی می خواهیم. بین المللیکشورهای اسلامی، ملت‌های مسلمان جهان، به‌ویژه جنبش‌های مقاومت، خواستار مجازات سختی برای این ننگ بشریت و غده سرطانی غرب آسیا، رژیم وحشی اسرائیل هستند.

وی نابودی اسرائیل را قطعی دانست و تاکید کرد: همانطور که مکتب سیدالشهدا علیه السلام برای همیشه در تاریخ ماندگار شده است، مکتب سیدالمقاومت و مکتب شهید نصرالله نیز جاودانه خواهد بود. ثبت و در تاریخ ثبت شده و منشا رشد جدیدی در محور مقاومت خواهد بود.

آیت الله ابراهیمی تصریح کرد: مردم باید بدانند که سید حسن نصرالله زنده است و هرگز نمی میرد و به همین دلیل شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی مهندس و شهید سید عباس موسوی زنده اند، راهشان به خاطر وجودشان ادامه یافت و راه شهید سید حسن نصرالله ادامه خواهد داشت و زنده خواهد ماند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380156

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.