افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

راه حل مشکلات جنگ با ایران نیست.

  • کد خبر : 380010
راه حل مشکلات جنگ با ایران نیست.

به گزارش بازار به نقل از خبرگزاری رویترز، جان کربی سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید بعدازظهر یکشنبه به وقت تهران درباره آخرین تحولات منطقه در پی شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل لبنان گفت. حزب الله به دست رژیم صهیونیستی: شاهد لفاظی های تهران هستیم. ما مشاهده خواهیم کرد که آنها چه می کنند. وی در […]

به گزارش بازار به نقل از خبرگزاری رویترز، جان کربی سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید بعدازظهر یکشنبه به وقت تهران درباره آخرین تحولات منطقه در پی شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل لبنان گفت. حزب الله به دست رژیم صهیونیستی: شاهد لفاظی های تهران هستیم. ما مشاهده خواهیم کرد که آنها چه می کنند.

وی در ادامه به حمایت قاطع آمریکا از رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: جنگ همه جانبه با حزب‌الله و ایران راهی برای بازگشت سالم مردم به خانه‌های خود نیست. ما معتقدیم که مسیر دیپلماتیک راه درستی است.

رئیس جمهور آمریکا روز شنبه نیز با شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان از اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی دفاع کرد.

جو بایدن با انتشار بیانیه ای که حزب الله لبنان را گروهی تروریستی خواند، ترور سید حسن نصرالله را عادلانه توصیف کرد.

وی گفت: ایالات متحده به طور کامل از حق اسرائیل برای دفاع از خود در برابر حزب الله، حماس، حوثی ها و دیگر گروه های مورد حمایت ایران حمایت می کند. من به وزیر دفاع دستور دادم که موقعیت دفاعی ارتش آمریکا در منطقه خاورمیانه را تقویت کند تا از تهاجم جلوگیری کند و خطر یک جنگ منطقه ای گسترده تر را کاهش دهد.

رئیس جمهور آمریکا هدف دولت آمریکا را کاهش تنش در غزه و لبنان از طریق دیپلماسی عنوان کرد.

شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در محل اقامت خود مورد حمله جنگنده های رژیم سفاک صهیونیستی قرار گرفت. این حمله با 85 تن خمپاره یک تنی (در مجموع 85 تن) انجام شد که منجر به شهادت چند تن از رهبران حزب الله لبنان شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380010

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.