افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

راهپیمایی در محکومیت رژیم صهیونیستی و حمایت از لبنان و فلسطین برگزار شد

  • کد خبر : 377420
راهپیمایی در محکومیت رژیم صهیونیستی و حمایت از لبنان و فلسطین برگزار شد

به گزارش سیاسی ایسکانیوزمردم ایران اسلامی امروز جمعه 15 اردیبهشت 1403 با برگزاری راهپیمایی وحدت آفرین و در هم شکستن با دشمن از محور مقاومت و حزب الله لبنان و فلسطین حمایت کردند و جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم و فریاد سر دادند. مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بیشتر بخوانید: عراقچی: شورای […]

به گزارش سیاسی ایسکانیوزمردم ایران اسلامی امروز جمعه 15 اردیبهشت 1403 با برگزاری راهپیمایی وحدت آفرین و در هم شکستن با دشمن از محور مقاومت و حزب الله لبنان و فلسطین حمایت کردند و جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم و فریاد سر دادند. مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل

بیشتر بخوانید:

عراقچی: شورای امنیت در مورد لبنان شکست خورد

بر اساس این گزارش، پس از گذشت نزدیک به یک سال از جلاد وحشی، خونخوار و گرگ‌خوار رژیم وحشی و وحشی اسرائیل، در سایه سکوت سرد و مرگبار سازمان‌های بین‌المللی که خواستار حقوق بشر و حمایت‌های بی‌قید و شرط و حمایت مالی هستند، تسلیحات… ارتش و اطلاعات غرب توسط آمریکا جنایتکار اداره می شود.

دوازدهمین ماه جنگ غزه در شرایطی به پایان می رسد که اسرائیل نه تنها به هیچ یک از اهداف خود (یعنی خلع سلاح غزه، نابودی مقاومت، اخراج فلسطینی ها) ناکام مانده است، بلکه با تعداد جنایاتی که انجام داده است. در غزه، عقایدی که او آزادگان جهان را علیه خود بسیج کرده است.

رژیم موقت صهیونیستی کنونی که با توسل به اقدامات کور و جنون آمیز، حملات بدخواهانه و کشتار وحشیانه در جنوب لبنان، نتوانسته به تمام اهداف از پیش تعیین شده خود در میدان و صحنه نبرد با مقاومت فلسطین دست یابد، در صدد انجام آن است. پروژه و فرار از واقعیت صحنه و میدان نبرد در غزه خونین برای جلوگیری از سقوط و مرگ زودرس او با تنفس مصنوعی، اما برنده این نبرد بدون شک حزب الله رشید و غزه مقاوم است.

منبع: ادامه مطلب

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377420

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.