افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

رامین رضاییان در جمع تاثیرگذارترین مدافعان جهان!

  • کد خبر : 159631
رامین رضاییان در جمع تاثیرگذارترین مدافعان جهان!

سال 2023 کمتر از یک هفته دیگر به پایان می رسد و در این بین همیشه صحبت از بهترین مهاجمان سال می شود، اما باید نگاهی به مدافعان و گلزنان سال 2023 نیز بیندازیم. هیچکس انتظار ندارد مدافعان گل می‌زنند، اما خیلی‌ها گاهی احساسات نهفته در آنها جلب می‌شود، از نیمه زمین خود عبور می‌کنند […]

سال 2023 کمتر از یک هفته دیگر به پایان می رسد و در این بین همیشه صحبت از بهترین مهاجمان سال می شود، اما باید نگاهی به مدافعان و گلزنان سال 2023 نیز بیندازیم. هیچکس انتظار ندارد مدافعان گل می‌زنند، اما خیلی‌ها گاهی احساسات نهفته در آنها جلب می‌شود، از نیمه زمین خود عبور می‌کنند تا به محوطه جریمه برسند، جایی که در قالب یک مرکز مهاجم، تیم خود را در اختیار می‌گیرند. یا این، آنها هستند که باز می شوند، توپ را با پای چپ دریافت می کنند و سپس به سمت هواداران می روند تا بعد از گل جشن بگیرند.

جیمز تاورنیه 18 گل + 8 پاس گل: 26 اثر
ستاره انگلیسی گلاسکو رنجرز که در 32 سالگی یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم بود و در این مدت تاثیرگذارترین مدافع سال 2023 است. زیرا او در 31 ترکیب مختلف برای تیمش 18 گل زده و 8 پاس گل داده است.

آلخاندرو گریمالدو 11 گل + 14 پاس گل: 25 اثر
هیچ کس فکر نمی کرد مدافعی که پیش از این بارسلونا و منچسترسیتی حاضر بودند بین 50 تا 60 میلیون یورو برایش هزینه کنند، مجانی به لورکوزن برود. او سال را در بنفیکا آغاز کرد و اکنون برای لورکوزن بازی می کند. او امسال 11 گل و 14 پاس گل به ثبت رسانده است.

جرمی فریمپونگ 8 گل + 13 پاس گل: 21 اثر
نام دیگر از لورکوزن است. مدافع هلندی این تیم که گریمالدو را در سمت چپ می بیند و در سمت راست او نفوذ می کند، بنابراین تیم حریف در پایان برتری از توقف این دو مدافع سریع لورکوزن ناامید می شود.

رامین رضاییان 8 گل + 8 پاس گل: 16 اثر
قطعا دیدن او در بین ستاره های تاثیرگذار سال 2023 دنیای فوتبال عجیب خواهد بود اما رامین رضاییان در تیم سپاهان عملکرد قابل ستایشی از خود به نمایش گذاشته تا دوستان ایرانی شاهد یکی از بهترین مدافعان کناری تاریخ ایران باشند. فوتبال.

۲۵۸ ۲۵۸

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=159631

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.