افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

رئیس جمهور: نشاط اجتماعی گسترش یابد

  • کد خبر : 118620
رئیس جمهور: نشاط اجتماعی گسترش یابد

پس از 14 سال سالن ورزشی بانه با ظرفیت 1200 نفر در شهرستان مرزی بانه با حضور رئیس جمهور به بهره برداری رسید. همزمان با دومین روز سفر رئیس جمهور به استان کردستان و ورود وی به این شهرستان، سالن 1200 نفری بانه با حضور وزیر ورزش، مسئولان استانی و شهری افتتاح و رئیسی احیا […]

پس از 14 سال سالن ورزشی بانه با ظرفیت 1200 نفر در شهرستان مرزی بانه با حضور رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

همزمان با دومین روز سفر رئیس جمهور به استان کردستان و ورود وی به این شهرستان، سالن 1200 نفری بانه با حضور وزیر ورزش، مسئولان استانی و شهری افتتاح و رئیسی احیا شد. امید در دل ها از جوانان مرزی

رئیس جمهور: نشاط اجتماعی گسترش یابد

آیت الله رئیسی در حاشیه افتتاح سالن ورزشی 1200 نفری بانه با تشکر از دست اندرکاران ساخت این پروژه را اقدامی ارزشمند، ماندگار و فرخنده دانست و تصریح کرد: جا دارد از همه مسئولان وزارتخانه تشکر و قدردانی شود. ورزش استانی و شهری و پیمانکاران و کارگرانی که سالن را به پایان رساندند تلاش کردند، ممنون.

وی بیان کرد: امیدواریم جوانان در چنین محیط های ورزشی ورزش کنند و روز به روز بر نشاط و سلامتی آنها افزوده شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه توجه به جوانان بسیار مهم است، افزود: حمایت از ایجاد امکانات از جمله سالن های ورزشی دغدغه دولت است.

این اتاق می تواند میزبان مسابقات کشوری باشد.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان نیز با تبریک به همه مردم به ویژه جوانان گفت: ساخت این غرفه از سال 88 آغاز شد و تا قبل از دولت سیزدهم 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشت که تکمیل و راه اندازی شد. کار کردن در دو سال گذشته

وی افزود: این سالن یکی از بزرگترین پروژه های ورزشی استان کردستان است و می تواند میزبان مسابقات کشوری باشد.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: این پروژه با 4 هزار و 100 مترمربع بنا در زمینی به مساحت 7 هزار و 100 متر مربع ساخته شده و اعتباری بالغ بر 48 میلیارد تومان برای ساخت آن هزینه شده است.

تلاش ویژه در تکمیل اتاق 1200 نفره

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان در این خصوص به خبرنگار تسنیم گفت: سالن 1200 نفری یکی از پروژه های نیمه تمام ورزشی کردستان در شهرستان مرزی بانه است که ساخت آن از سال ها قبل آغاز شد اکنون آماده رفتن است

آمنه غلامویسی افزود: افتتاح این پروژه ورزشی با حضور مسئولان وقت در سال 1387 انجام شد و پس از برآورد هزینه ها و ارائه برنامه های عملیاتی، ساخت آن از اوایل سال 1389 آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه با زیربنای 4 هزار و 100 متر مربع در زمینی به مساحت 7 هزار و 100 متر مربع ساخته شد و از ابتدای عملیات ساخت با مشکل کمبود اعتبار مواجه شد و پس از گذشت 10 سال حدودا 60 درصد پیشرفت فیزیکی اما در این دولت مورد توجه قرار گرفت.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان تصریح کرد: با آغاز به کار دولت سیزدهم و وعده تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی استان، این پروژه در دستور کار دولت قرار گرفت و مسئولان دولتی با توجه ویژه و تخصیص بودجه، روند ساخت آن را به میزان قابل توجهی تسریع کرد، بخشید و امید به اتمام آن را در دل جوانان زنده کرد.

پس از این رئیس جمهور در جلسه علنی با مردم گفت وگو می کند و سپس سد امیرآباد – رامشت را به بهره برداری می رساند./تسنیم

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=118620

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.