افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

دوباره فروریختن معدن؛ چهار نفر زیر آوار

  • کد خبر : 300017
دوباره فروریختن معدن؛  چهار نفر زیر آوار

به گزارش خبرآنلاین، ساعت 10 صبح امروز به اداره کل بحران استانداری مرکزی مبنی بر ریزش بخشی از معادن سنگ در شهرستان شازند رسید. تلاش می کنند به این افراد برسند. ایسنا نوشت: فرزاد مخلیس الائمه استاندار مرکزی با اعلام این خبر، با حضور در محل، با اشاره به اینکه تیم های امدادی و مهندسی […]

به گزارش خبرآنلاین، ساعت 10 صبح امروز به اداره کل بحران استانداری مرکزی مبنی بر ریزش بخشی از معادن سنگ در شهرستان شازند رسید. تلاش می کنند به این افراد برسند.

ایسنا نوشت: فرزاد مخلیس الائمه استاندار مرکزی با اعلام این خبر، با حضور در محل، با اشاره به اینکه تیم های امدادی و مهندسی از ابتدای حادثه در محل حضور داشتند، افزود: میزان مین «ریزش است. بسیار بزرگ.” و عملا کار تخلیه با روش های معمولی انجام نمی شود.

وی بیان کرد: با تعداد کافی ماشین آلات منطقه تماس گرفته شده و وزیر کشور دقایقی پیش در تماس تلفنی دستور کمک احتمالی سایر استان ها را صادر کرد.

مخلص الائمه افزود: دستگاه های اجرایی با محوریت فرمانداری شازند در عملیات امداد و نجات حضور دارند و سگ های جست وجو نیز برای تعیین محل دقیق آواربرداری کار ردیابی را انجام می دهند.

وی افزود: بخشی از ریزش به دلیل شیب منفی احتمال ریزش مجدد آن را ایجاد می کند. وی افزود: علت دقیق حادثه مشخص نیست اما بر اساس تحقیقات اولیه روز گذشته مین به دلیل نبود وسایل کافی منفجر شد. حفاظت یا باران در شب. گذشته شرایط را تغییر داده و به دلیل فعالیت امروز در جمع آوری سنگ، به دلیل ترک های روز قبل، معدن ریزش کرده است.

در حال حاضر چهار نفر زیر آوار هستند و انتظار می رود عملیات نجات ادامه یابد.

۴۷۴۷

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=300017

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.