افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 193434
دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ احمد نقدپور صبح جمعه در میان مردم شهر چاماچا وی اعلام کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران ضربه هولناکی بر پیکره استکبار جهانی و دشمنان نظام و انقلاب بود. وی با بیان اینکه نقش همه اقشار مردم در پیروزی انقلاب اسلامی ایران قابل توجه بود، افزود: از زمان انقلاب تا کنون […]

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ احمد نقدپور صبح جمعه در میان مردم شهر چاماچا وی اعلام کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران ضربه هولناکی بر پیکره استکبار جهانی و دشمنان نظام و انقلاب بود.

وی با بیان اینکه نقش همه اقشار مردم در پیروزی انقلاب اسلامی ایران قابل توجه بود، افزود: از زمان انقلاب تا کنون میثاق مردم با ولایت و آرمان های انقلاب اسلامی تقویت شده است. روز.”

سرهنگ نقدپور وی با تاکید بر اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است، گفت: برگزاری انتخابات و رفراندوم یکی از مهمترین دستاوردهای این انقلاب است.

وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران منشأ پیشرفت ها و دستاوردهای بسیاری در عرصه های مختلف علمی، پزشکی، نظامی، سیاسی، اقتصادی، ورزشی و… بوده است.

سرهنگ نقدپور وی افزود: تبیین دستاوردهای عظیم و کم نظیر انقلاب اسلامی رسالت مهمی است که پایگاه های بسیج و قرارگاه های محلات اسلامی باید به آن بپردازند و ایام دهه فجر بهترین فرصت برای بیان این دستاوردها در جامعه است.

فرمانده ارتش دیدم وی به نقش مهم مردم در انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: برگزاری چندین انتخابات در کشور از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی تا کنون در راستای تحقق نقش تعیین کننده مردم است.

وی با اشاره به اظهارات مکرر ائمه انقلاب مبنی بر لزوم حضور مردم در انتخابات و تأثیرات آن در پیشبرد این انقلاب و نظام، گفت: این نشان دهنده توجه جدی به این نقش و وابستگی نظام اسلامی است. . در مورد مردم در طول قرون

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=193434

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.