افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
0

دعوا و کلاه گیس و کلاه گیس زنانه به خاطر گربه های محلی + نظر کارشناس

  • کد خبر : 376767
دعوا و کلاه گیس و کلاه گیس زنانه به خاطر گربه های محلی + نظر کارشناس

به گزارش خبرنگار رکنا، اختلاف بر سر یک اقدام خیرخواهانه باعث هرج و مرج در زندگی ساکنان یک ساختمان مسکونی در شهر بوعلی شد. همسایه های طبقه دوم این ساختمان با نیت خیر برای گربه های ولگرد غذا تهیه کردند. اما همسایه های طبقه اول به شدت با این اقدام خیرخواهانه مخالفت کردند. برخلاف تلاش […]

به گزارش خبرنگار رکنا، اختلاف بر سر یک اقدام خیرخواهانه باعث هرج و مرج در زندگی ساکنان یک ساختمان مسکونی در شهر بوعلی شد.

همسایه های طبقه دوم این ساختمان با نیت خیر برای گربه های ولگرد غذا تهیه کردند. اما همسایه های طبقه اول به شدت با این اقدام خیرخواهانه مخالفت کردند. برخلاف تلاش همسایه های طبقه دوم برای حفظ نظافت و رعایت حقوق همسایگان، اختلافات تا حدی پیش رفت که به درگیری فیزیکی کشیده شد.

در این درگیری فیزیکی که بر سر ظروف غذای گربه صورت گرفت، یکی از ساکنان طبقه اول به شدت مجروح شد و زن جوان ساکن طبقه دوم نیز دچار شکستگی بینی شد. علاوه بر این دختر دیگری که در طبقه دوم زندگی می کرد و از بیماری قلبی رنج می برد به دلیل استرس ناشی از این درگیری راهی بیمارستان شد.

این حادثه علاوه بر درگیری و اختلاف در روابط همسایگی، به شکایت در دادگاه و کلانتری انجامید، اما این ماجرا به شکایت ختم نشد و همسایه های طبقه دوم، از روی بغض، اقدام به تخریب کردند. همسایه ها اموال، حتی پرتاب تخم مرغ به سمت اتومبیل خود. روی درهایشان خط کشیدند و…

این اتفاق تلخ زنگ خطری است برای همه ما برای توجه بیشتر به همدلی و گذشت در روابط همسایگی. علاوه بر این، این حادثه نشان می دهد که حتی کوچکترین اختلافات نیز می تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد.

نظر کارشناس / مشاور کلانتری

قانون نگهداری و حمایت از حیوانات بسیار مهم است و همه ما باید این قانون را رعایت کنیم، اما همه این مشکلات ناشی از نگهداری و نگهداری از حیوانات در محیط مسکونی به دلیل عدم رضایت همسایگان باعث شده است مشکلات و آسیب های فیزیکی برای همه این افراد یک سابقه ایجاد کرد. در مراحل پایانی رسیدگی به این پرونده، بازپرس این پرونده برای بررسی صحت این ماجرا به محل سکونت این دو خانواده رفت.

یکی دیگر از جنبه های این پرونده نبود دوربین مدار بسته برای رسیدگی آسانتر به پرونده بود که با وجود پیشنهاد پلیس همچنان بسیاری از هموطنان این قاعده را رعایت نمی کنند.

ما همیشه مردم را به سازش دعوت می کنیم و با توجه به پرونده های مختلف دادگاه بهترین راه را برای حل مشکل پیدا می کنیم. برای کسب این مهارت، تعهد به تمرینات زیادی نیاز دارد.

با توجه به این قضیه اگر یکی از افراد حاضر در این صحنه روحیه سازشکاری خود را تقویت می کرد به راحتی می توانست از عصبانیت مردم بکاهد و از بروز این درگیری جلوگیری کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=376767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.