افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

دستگیری 1238 اختلاس کننده ارز و نظام اقتصادی / کشف 26 همتی

  • کد خبر : 230419
دستگیری 1238 اختلاس کننده ارز و نظام اقتصادی / کشف 26 همتی

به گزارش رکنا، سردار رحیمی با اشاره به اینکه امسال شهدای زیادی را برای آرامش و آسایش مردم و مبارزه با مخلان امنیت عمومی جامعه تقدیم کردیم گفت: پلیس امنیت اقتصادی وی به عنوان یکی از موثرترین افسران نیروی انتظامی و تامین کننده عرصه های مختلف امنیت عمومی و اجتماعی به ویژه اقتصادی در سال […]

به گزارش رکنا، سردار رحیمی با اشاره به اینکه امسال شهدای زیادی را برای آرامش و آسایش مردم و مبارزه با مخلان امنیت عمومی جامعه تقدیم کردیم گفت: پلیس امنیت اقتصادی وی به عنوان یکی از موثرترین افسران نیروی انتظامی و تامین کننده عرصه های مختلف امنیت عمومی و اجتماعی به ویژه اقتصادی در سال 1402 با برنامه ریزی جامع و دقیق و با استفاده از تمامی توانمندی های خود به مبارزه با قاچاقچیان کالا و مجرمان بزرگ اقتصادی پرداخت. از کارآفرینان در ماموریت هایشان حمایت کنید.

سردار رحیمی گفت: پلیس امنیت اقتصادی در 11 ماهه سال جاری 240 فقره پرونده چهار همتی در زمینه مبارزه با فرار مالیاتی ساماندهی و 391 نفر در این رابطه دستگیر شدند. 13 درصد افزایش تشکیل پرونده و 30 درصد افزایش در پرونده فرار مالیاتی داشتیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی حوزه احتکار اموال گفت: 922 قطعه پرنده به ارزش تقریبی 6 حمت کشفیات ما بوده است. بیشتر اجناس به نمایش گذاشته شده، کالاهای اساسی بود که توزیع شد و بیش از 900 نفر به همین دلیل دستگیر شدند.

وی در حوزه اخلال در نظام اقتصادی کشور گفت: در 11 ماه امسال 26 مورد دستگیری داشته ایم و از این حیث یک هزار و 238 مظنون دستگیر شده اند و از نظر ارائه پرونده افزایش داشته است. 22 درصد

سردار رحیمی یکی از محورهای ما را حوزه مبارزه با زمین خواران عنوان کرد و گفت: در این حوزه تلاش پلیس برای ردیابی، شناسایی، ضبط و تغییر کاربری است. در این راستا 1571 پرونده در بیش از 3000 هکتار ارسال شده است که ارزش تقریبی آنها 26 همات بوه است.

وی درباره شرکت کورش گفت: پنج نفر از این شرکت دستگیر شدند. همچنین تاکنون 5000 نفر شکایت خود را به پلیس اقتصادی تهران و استان ها ارائه کرده اند.

سردار رحیمی گفت: تاکنون 25 نفر از سلبریتی هایی که با این شرکت همکاری داشته اند احضار شده و تمامی وجوهی که دریافت کرده اند به آنها بازگردانده شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: مبلغی که این شرکت به مردم بدهکار است بین 180 تا 200 میلیارد تومان است. با همکاری اینترپل فرجا و جهانی برای این فرد اخطار قرمز صادر شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=230419

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.