افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

در پایان هر تیمداری تیم ملی باید موفق باشد/ حساس باشیم – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 296537
در پایان هر تیمداری تیم ملی باید موفق باشد/ حساس باشیم – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال جوانان ایران در مراسم قرعه کشی مرحله نهایی جام ملت های آسیا در گروه لائوس، هند و مغولستان قرار گرفت. حسین عبدی درباره این موضوع گفت: از صبح پیگیر قرعه کشی بودیم و این موضوع فقط مربوط به تیم جوانان نبود بلکه قرعه کشی جوانان را هم دنبال می […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال جوانان ایران در مراسم قرعه کشی مرحله نهایی جام ملت های آسیا در گروه لائوس، هند و مغولستان قرار گرفت.

حسین عبدی درباره این موضوع گفت: از صبح پیگیر قرعه کشی بودیم و این موضوع فقط مربوط به تیم جوانان نبود بلکه قرعه کشی جوانان را هم دنبال می کردیم چون در مورد تیم های ملی است و داریم. حساس بودن تا بتوانیم به شما کمک کنیم. اجازه دهید این تیم ها به مرحله نهایی جام ملت های آسیا و سپس به جام جهانی صعود کنند.

وی ادامه داد: در قرعه کشی مرحله پایانی جام ملت های زیر 20 سال آسیا در گلدان اول قرار گرفتیم که باعث شد در یک گروه چهار تیمی با لائوس، هند و مغولستان همگروه شویم و امیدوارم که در این مرحله باشیم. توانست با آمادگی بالای بازیکنان از این گروه صعود کند.

مربی تیم زیر 20 سال کشورمان افزود: امیدوارم با احتساب انتخابی گروهی بازی های دوستانه خوبی در سطح بین المللی داشته باشیم.

عبدی در خصوص شرایط تیم ملی جوانان گفت: متأسفانه به دلیل تعطیلات نوروزی کارمان را کمی دیر شروع کردیم. من اصرار داشتم که قبل از پایان ماه آوریل، ما کارهای پایه جوانان را انجام داده بودیم که شامل دیدن بازیکنان با استعداد در سطح ملی و از باشگاه های مختلف بود. در یک ماه کار چهار ماهه را انجام دادیم، به شهرهای زیادی رفتیم و بازیکنان زیادی را در تیم های مختلف دیدیم. بین رشته ها به شهرهای مختلف رفتیم که کار سختی بود.

مربی تیم جوانان ایران ادامه داد: بازیکنانی که سال گذشته در رده جوانان حضور داشتند اکنون با تیم های بزرگسالان خود تمرین می کنند. فکر می کنم یکی از مشکلاتی که باید با تیم های معتبر باشگاهی حل کنیم، برنامه ریزی برای حضور بازیکنان برای حضور در اردوهایمان است. هدف همه مالکیت تیم و باشگاه داشتن یک تیم ملی قدرتمند است که باشگاه ها بتوانند به آن افتخار کنند. امیدوارم این هماهنگی ها مثل قبل انجام شود و بتوانیم همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=296537

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.