افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

در اصفهان به دنبال 3 امتیاز هستیم

  • کد خبر : 203364
در اصفهان به دنبال 3 امتیاز هستیم

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، مهدی تارتار ظهر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و ملوان بندر انزلی در اصفهان افزود: ذوب آهن یکی از تیم های خوب فصل جاری و بسیار سریع و سریع است. کار فشاری خوبی انجام می دهد، بدون شک در بازی فردا توپ […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، مهدی تارتار ظهر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و ملوان بندر انزلی در اصفهان افزود: ذوب آهن یکی از تیم های خوب فصل جاری و بسیار سریع و سریع است. کار فشاری خوبی انجام می دهد، بدون شک در بازی فردا توپ های دوم و سوم بسیار تعیین کننده هستند، به همین دلیل سعی می کنیم تمرینات را بر اساس تاکتیک چدنی انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی ادامه داد: تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از نظر مدیریتی یکی از تیم های خوب لیگ است و از ساختار مدیریتی قوی بهره می برد.

وی ادامه داد: بسیار خوشحالم که دوباره در اصفهان هستم و دوستانم را در این شهر می بینم. اصفهان یکی از شهرهای تاریخی و زیبای ایران است که مردمش از فرهنگ بالایی برخوردار هستند و من از حضور در این شهر در زمانی که برای سپاهان بازی می کردم لذت بردم و از زمانی که در خدمت ذوب آهن بودم خاطرات خیلی خوبی دارم. مربی ورزشی.

وی گفت: زمین فولادشهر به هر دو تیم اجازه می دهد تا بازی خوب خود را به نمایش بگذارند و ما دوست داریم در جدول صعود کنیم و فردا هر تیمی که هوشمندانه عمل کند و از موقعیت ها استفاده کند می تواند موفق باشد و امیدوارم ما هم آن تیم باشیم.

وی افزود: از همه بازیکنانی که ما را ترک کردند تشکر می کنم چون در نیم فصل برای ملوان زحمت کشیدند اما این فوتبال حرفه ای است و در نقل و انتقالات چند بازیکن جابه جا می شوند و تعویض می شوند.

تارتار گفت: من هم به ملوانان جدید خوش آمد می گویم و جا دارد از انتخاب تیم ملوان تشکر کنم، به ویژه اینکه بازیکنان نظامی می توانستند در تیم خودشان بمانند اما به دلیل مهارت و شخصیت خوب ملوان ترجیح دادند به این تیم بروند. . .به این تیم اضافه شود.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی افزود: تلاش می کنیم تا بازیکنان جدید را هرچه سریعتر از نظر بدنی به سطح مطلوب برسانیم و از نظر تاکتیکی با تیم هماهنگ شویم و امیدوارم نیمه دوم ملوان را به خوبی پشت سر بگذارد. این مربوط به فصل است.”

وی در پایان به دیدار فردای سپاهان ایران و الهلال عربستان اشاره کرد و تصریح کرد: آن بازی یک بحث ملی است و پرچم کشورمان در خطر است و به همین دلیل از هواداران سپاهان و اصفهانی ها می خواهم که نگذارند. فردا سپاهان را تنها بگذار و امیدوارم بتوانم این تیم را سربلند کنم.

به گزارش ایرنا، دو تیم ذوب آهن اصفهان و ملوان بندر انزلی در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فردا در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم خواهند رفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=203364

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.