افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

درویش: وقاحت حدی دارد، آقای تاج باید پاسخگو باشد/ به مراجع قانونی شکایت می کنیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 163118
درویش: وقاحت حدی دارد، آقای تاج باید پاسخگو باشد/ به مراجع قانونی شکایت می کنیم – پرسپولیس نیوز

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بالاخره پس از مدت ها رای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال صادر شد و بار دیگر مشخص شد کسانی که قانون را رعایت کنند ضررهای زیادی متحمل خواهند شد. رضا درویش پس از اعلام رای کمیته استیناف و بازگشت امتیاز پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: بالاخره پس از مدت ها حکم کمیته […]

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بالاخره پس از مدت ها رای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال صادر شد و بار دیگر مشخص شد کسانی که قانون را رعایت کنند ضررهای زیادی متحمل خواهند شد.

رضا درویش پس از اعلام رای کمیته استیناف و بازگشت امتیاز پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: بالاخره پس از مدت ها حکم کمیته استیناف فدراسیون فوتبال صادر شد و یک بار اما مشخص شد کسانی که رعایت قانون متحمل خسارات زیادی خواهد شد. همه اعتراف می کنند که پرسپولیس بیشترین ضرر را در بین تیم ها متحمل شد، چرا که پرسپولیس قانون تعیین شده را رعایت کرده است، اما متوجه شدیم که این شعاری بیش نیست.

وی افزود: سوال این است: مسئولان و رئیس فدراسیون فوتبال شما که جرأت اجرای قانون را ندارند چرا تماشایی کردند که گفتند ما قانون کردیم، بودجه گذاشتیم؟ پشت بام، و شما آن نمایش را اجرا کردید که بگویید ما هم می توانیم قانون وضع کنیم، اما شجاعت اجرای قانون را داریم. داشتی یا نه؟

درویش تاکید کرد: اگر مشکل او بی پولی یا بودجه فدراسیون بود راه های دیگری را انتخاب می کرد. شاید این بهترین راه بود، آسان است و دیگران به دستورات شما گوش می دهند. 40-50 یا 60 میلیارد تومبا برای تامین هزینه های فدراسیون. فدراسیونی که مدت هاست فریاد می زند، از بی پولی رنج می برد و نیاز به کمک مالی دارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به مدیرعامل فدراسیون فوتبال گفت: آقای تاج باید پاسخگو باشد، البته خودشان را مسئول نمی دانند و احتمالا برای شرکت در سمینار، کنگره یا چیزی به خارج از کشور خواهند رفت. بنابراین. برای اینکه آب از آسیاب تمام شود، اما رقبای ما بازیکنان خود، تهتر را جذب کردند. کردند، کم و زیاد کردند، سال بعد دو برابر شدند. آنها آنچه را که می خواستند انجام دادند. باخت اصلی را فقط پرسپولیس متحمل شد. البته اینها از قبل برنامه ریزی شده بود. چرا این روزها فکر می کردم که کاش قهرمان نمی شدیم؟ چون خیلی ها توقع قهرمانی پرسپولیس را ندارند و خیلی زیرک هستند که پرسپولیس قهرمان نشود. چون ما با همت و دعای مردم و محبت حضرت حق به این وظیفه رسیدیم.

وی با اشاره به صحبت های فصل گذشته خود گفت: سال گذشته در چندین مصاحبه گفتم که با ما بد برخورد کردند، هشت داور را در تلویزیون آوردند و نشان دادند که چه اتفاقی افتاده است، اما نمی دانند که دست خدا همیشه بالای سر است. دست ها”. بر اساس تصمیم کمیته استیناف نتیجه بازی در زمین مشخص می شود و نمی توانیم از نتیجه بازی امتیازی کم کنیم. بدآموزی حدی دارد. توهین به افکار عمومی بسیار زشت و بد است. ابتدا به شمس آذر منهای 6 امتیاز دادید و 3 امتیاز را کم کردید. آیا این اتفاق در میدان رخ داده است؟ به طوری که؟ آیا قضاوتی می کنید که مردم فکر می کنند نمی فهمند؟ آیا آنها گذشته شما را فراموش خواهند کرد؟

درویش گفت: وظیفه دست اندرکاران پرسپولیس پیگیری موضوع از مجاری قانونی و سازمان های نظارتی است. حتی اگر به جایی برود، می‌توانیم به سازمان‌های بین‌المللی از جمله AFC و CAS شکایت کنیم تا از حقوق این هواداران متعصب و خوش‌قلب که به پرسپولیس علاقه‌مند هستند، شکایت کنیم، تمام تلاش خود را می‌کنیم تا حق آنها را حفظ کنیم. گم شو تیم دیگر مرحله انضباطی خود را پشت سر گذاشت و پس از یکی دو ماه تجدید نظر به رای مثبت داد. اما رقیب ما بیش از 80 روز است که حکم انضباطی خود را دریافت نکرده است. البته مسئولان کمیته انضباطی تلویحاً اعلام کردند که تصمیم کمیته استیناف متفاوت خواهد بود.

و افزود: با خود گفتند چرا باید رای دهند که آن رای در تجدیدنظر رد می شود؟ آنها منتظر نشستند تا ببینند کمیته استیناف به چه چیزی رأی خواهد داد. قطعا کمیته انضباطی دوباره رای نمی دهد چون حالا که رای ما در اتحادیه ها باطل می شود، حیثیت اعضای کمیته انضباطی خدشه دار می شود و می گویند این آرا قانونی نبوده است. به همین دلیل تا الان عقب نشسته و منتظر بوده اند و احتمالا بعداً رای نخواهند داد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)