افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

درویش: هواداران منتظر خبرهای خوب باشند/اگر عثار بخواهد درخواست لغو بازی می کنیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 195211
درویش: هواداران منتظر خبرهای خوب باشند/اگر عثار بخواهد درخواست لغو بازی می کنیم – پرسپولیس نیوز

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان شخصیت ایرانی خود را به نمایش گذاشتند و انشاالله با کسب عنوان قهرمانی به آرزوی 50 ساله خود خواهند رسید. رضا درویش در حاشیه مراسم سالگرد مهرداد میناوند و علی انصاریان درباره پیروزی تیم فوتبال ایران مقابل ژاپن گفت: این پیروزی شجاعانه فوتبالیست ها را به ملت ایران تبریک می […]

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان شخصیت ایرانی خود را به نمایش گذاشتند و انشاالله با کسب عنوان قهرمانی به آرزوی 50 ساله خود خواهند رسید.

رضا درویش در حاشیه مراسم سالگرد مهرداد میناوند و علی انصاریان درباره پیروزی تیم فوتبال ایران مقابل ژاپن گفت: این پیروزی شجاعانه فوتبالیست ها را به ملت ایران تبریک می گویم. ای کاش داوران می دانستند این فوتبال چقدر می تواند حال همه را خوب کند. اگر مردم نسبت به این نتایج احساس بهتری دارند، چرا همه دور هم جمع نمی شوند تا فرصت خوبی برای بازیکنان و تیم ایجاد کنند؟

وی ادامه داد: اگر روزی را که قرار بود به مسابقات برویم برنامه ریزی کرده بودیم، تیم بازی های تدارکاتی خوبی داشت و با خیال راحت می دانستیم که قرار است قهرمان شویم. اگر امروز قهرمان شدیم به لطف میراث ایرانی و تلاش بازیکنان است. در غیر این صورت امکاناتی که در اختیار بازیکنان بود در مقایسه با سایر تیم ها محدود بود. بازیکنان نشان دادند که ایرانی هستند و به امید خدا به آرزوی 50 ساله خود یعنی قهرمانی خواهند رسید.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا هواداران انتظار خبرهای خوبی از باشگاه دارند یا خیر، تصریح کرد: قطعا تمام تلاش ما این است که بهترین اخبار را برای باشگاه پرسپولیس به ارمغان بیاوریم و کارهایی انجام دهیم که کسب قهرمانی را تسهیل کند. ”

وی در خصوص اینکه آیا بازیکنان از اردو راضی بودند یا خیر، گفت: دیشب از تمرین برگشتند و با چند نفر از بزرگان تیم صحبت کردم و همه از این شرایط راضی بودند. بعد از حدود 5 سال توانستیم یک اردوی خارج از کشور برای تیم برگزار کنیم و خدا را شکر خیلی پر جنب و جوش بود.

وی در خصوص تغییر برنامه بازی با سپاهان و اینکه تکلیف بازی پرسپولیس چیست، گفت: باید با سرمربی تیم صحبت کنیم و این باید طبق نظر عثمر، سرمربی تیم انجام شود. در صورت درخواست تغییر زمان بازی، با ارسال نامه ای به سازمان لیگ موضوع را درخواست خواهیم کرد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)