افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

درویش: خطیر علیه ما صحبت نمی کند/ لوکادیا در لیست گل محمدی قرار دارد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 164995
درویش: خطیر علیه ما صحبت نمی کند/ لوکادیا در لیست گل محمدی قرار دارد – پرسپولیس نیوز

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به کنایه به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت که باید کمیته حمایت از مسئولان فدراسیون فوتبال نامیده شود. رضا درویش پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل نساجی گفت: پسرها خیلی استرس داشتند چون باید سه امتیاز را می گرفتند تا قهرمان شوند. علاوه بر این مصدومیت های زیادی هم داشتیم. […]

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به کنایه به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت که باید کمیته حمایت از مسئولان فدراسیون فوتبال نامیده شود.

رضا درویش پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل نساجی گفت: پسرها خیلی استرس داشتند چون باید سه امتیاز را می گرفتند تا قهرمان شوند. علاوه بر این مصدومیت های زیادی هم داشتیم.

او گفت پرسپولیس بازی خوبی انجام نداد اما با تفاضل گل زیاد استقلال نساجی را با تمام مهره هایش شکست داد. وی تصریح کرد: اینها ملاک نیست; هر بازی شرایط خاص خود را دارد. همچنین به دلیل مصدومیت بچه ها تغییراتی در ترکیب داشتیم. مهم برد بود. رقیب با همه بازیکنان دفاع کرد و کار را برای آنها سخت کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره دعوتش به کمیته اخلاق گفت: کمیته اخلاق داریم؟! بهتر است نام آن را تغییر دهید و آن را به کمیته حفاظت از مسئولان فدراسیون فوتبال تبدیل کنید! سه چهار ماه است که مقامات نظارتی دو نامه درباره یکی از فوتبالیست هایی که مشکل داشتند ارسال کرده اند. به این کمیته داده اند اما پاسخی دریافت نکرده اند. من ساعت 8 شب مصاحبه کردم و ساعت 8:15 جواب دادند. نمی دانم در خانه خود جلسه می گذارند یا جای دیگری، اما از سران فدراسیون بیشتر محافظت می کنند.

درویش درباره صحبت های علی خطیر علیه او گفت: باور نمی کنم، به نظرم آن حرف های خطیر دروغ است! آقای خطیر با ما رابطه خوبی دارد و علیه ما صحبت نمی کند.

وی در خصوص صحبت های رضا جاودانی از اعضای کمیته انضباطی گفت: من این حرف ها را ندیدم. وقتی دو سه نفری امتیازمان را کم کردیم، گفتم بی بهانه یک امتیاز کم کردند و بعد هم امتیاز سپاهان را به ما برگرداندند و گفتند ما هم امتیاز شما را پس دادیم. در آن زمان گفتند من تعصب دارم. اگر امتیازها به دلیل تعدیل قراردادها کم شد، دیروز اعلام کردند تراکتور قرارداد 6 بازیکن را اصلاح کرده و مشکلی وجود ندارد. چطور ممکنه؟

درویش یادآور شد: دیروز شنیدم که آقای قنبرزاده نوشته حداکثر سقف قرارداد باشگاه استقلال 325 میلیارد تومان است. این توهین به شعور مردم است. همه می دانند که مجوز حرفه ای توسط AFC صادر می شود. بعید است قنبرزاده چنین کاری کرده باشد، اما اگر انجام داد به کمیته اخلاق شکایت می کنیم. مجوز حرفه ای توسط AFC صادر می شود. مجوز حرفه ای در آوریل 1402 منقضی شد. نه تنها قنبرزاده، بلکه رئیس فدراسیون و وزیر ورزش هم نمی توانند این مجوز را بدهند. اگر استقلالی ها این مجوز را داشتند چرا در لیگ قهرمانان آسیا شرکت نکردند؟

به نظر شما آیین نامه کارگروه نظارت بر قراردادها می تواند به باشگاه ها کمک کند و آنها را زیر پا نگذارد؟ مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال اظهار داشت: این قانون نیست، اجرا نشد. یکی از مصوبات خوب چند سال پیش بود البته اگر فدراسیون جرات اجرای آن را داشت. عملیاتی بودن مهم است. ببین بازیکنی از استقلال فصل قبل 14 میلیارد قرارداد داشت اما امسال 160 میلیون تومب نوشت. یعنی کمتر از حداقل دستمزد تامین اجتماعی. این بدان معناست که ما باید به هرج و مرج عادت کنیم. این کجای قانون است؟ اگر فدراسیون توانایی اجرای قانون را ندارد بهتر است این کار را نکند یا به کسانی که جرأت دارند اجازه انجام آن را بدهد. کسانی که بیشترین ثروت مالی را دارند منتفع شدند و فقط پرسپولیس ضرر کرد چون فکر می کردیم باید این قانون را رعایت کنیم. آقای گل محمدی دو سه بازیکن معرفی کرده بود که تعدادشان بیشتر بود و نتوانستیم این کار را انجام دهیم.

درویش در مورد اینکه آیا آنها در نیم فصل بدون در نظر گرفتن سقف بازیکن می خرند؟ وی گفت: خودشان اعلام کردند که مشکلی نیست و کار خودشان را انجام می دهند اما به شرطی که بودجه فدراسیون را هم تامین کنند! ما هم گفتیم مشکلی نیست! جنایات را می بینید. کجای قانون این جرایم است؟ بهتر بود می گفتند فدراسیون مشکلات اقتصادی دارد و باید حل شود.

وی درباره ادعای علی خطیر مبنی بر اینکه برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس نامه جعلی باشگاه استقلال را منتشر کرده اند، گفت: امکان ندارد آقای خطیر این حرف را بزند. من آن را می دانم. به اینها می گویند خطیر جعلی!

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص اینکه رضا جاودانی اعلام کرد به پرسپولیس مهلت داده شده تا قرارداد گلسیانی را اصلاح کند، گفت: به نظر شما وقتی کسی از ایران نیست چه کار کنیم؟ آن زمان هنوز فرآیند جعل را یاد نگرفته بودیم! اگر الان بود شاید بتوانیم این کار را انجام دهیم! وقتی بازیکن ایرانی نداشتیم چطور قرارداد را اصلاح کردیم؟ آیا می توانستیم به جز جعل کار دیگری هم انجام دهیم؟

درویش در خصوص تمایل پرسپولیس برای جذب مجدد یورگن لوکادیا، تصریح کرد: ما اعلام کرده بودیم در صورت تمایل می توانیم با او مذاکره کنیم اما هنوز چیزی برای ما نتیجه ای نداشته است. گل محمدی همچنین عنوان کرد اگر لوکادیا شرایط پرسپولیس را بپذیرد می توانیم در خدمت آنها باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=164995

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.