افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

درخشان: مسائل گل محمدی باید حل شود/ اظهارات بازیکنان به تیم آسیب می زند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 168557
درخشان: مسائل گل محمدی باید حل شود/ اظهارات بازیکنان به تیم آسیب می زند – پرسپولیس نیوز

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس پیشرفت این تیم در نیم فصل اول لیگ بیست و سوم را متزلزل دانست و گفت: مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه برای ادامه کار باید مشکلات گل محمدی را برطرف کنند. حمید درخشان پیشکسوت فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شرایط تیم پرسپولیس در نیم فصل گفت: تیم […]

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس پیشرفت این تیم در نیم فصل اول لیگ بیست و سوم را متزلزل دانست و گفت: مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه برای ادامه کار باید مشکلات گل محمدی را برطرف کنند.

حمید درخشان پیشکسوت فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شرایط تیم پرسپولیس در نیم فصل گفت: تیم پرسپولیس در نیم فصل اول عملکرد خوبی نداشت و نوسانات زیادی را تجربه کرد. عوامل مختلفی مانند استعفای سرمربی و اظهارات بازیکنان باعث شد تا تیم در حاشیه بماند و نتواند نتیجه خوبی کسب کند.

سرمربی سابق پرسپولیس در ادامه گفت: تیمی که می خواهد برای قهرمانی لیگ آماده شود باید خواسته هایش را برآورده کند و وقتی این اتفاق نیفتد ذهن بازیکنان از نظر روحی و روانی آشفته می شود. علاوه بر این مصدومیت چند بازیکن باعث شد این تیم با افت شدیدی مواجه شود.

وی همچنین با انتقاد از اظهارات مکرر پرسپولیسی ها گفت: وقتی بازیکنان به خود اجازه می دهند بارها و بارها اظهار نظر کنند، تمرکز تیم از بین می رود. البته این مشکل فقط برای پرسپولیس نیست بلکه برای سپاهان و استقلال هم وجود داشته که البته در استقلال تا حدودی کنترل شد.

این کارشناس فوتبال یکی دیگر از مشکلات موجود در تیم پرسپولیس را مشکلات مالی عنوان کرد و ادامه داد: مشکلی که پرسپولیس از ابتدای فصل با آن دست و پنجه نرم می کرد بی پولی بود و نتوانستند بازیکنان مورد نظر خود را بخرند و این نیز باعث شد که وجود داشت. چندین درگیری در تیم

پرسپولیسی ها در دیدارهای نیم فصل امتیازات زیادی را مقابل تیم های انتهای جدول از دست دادند. حمید درخشان در این خصوص گفت: تیم هایی که در انتهای جدول مقابل پرسپولیس قرار دارند به دنبال نتیجه گیری و احیا هستند چرا که اگر بتوانند مقابل تیمی مثل پرسپولیس امتیاز بگیرند بقیه فصل را با انگیزه بیشتری ادامه می دهند استحکام – قدرت. و امتیاز گرفتن از پرسپولیس آن را ایده آل می کند. شرایط شما می شود.

حمید درخشان در پایان به استعفای یحیی گل محمدی در پایان دیدار این تیم با مس رفسنجان اشاره کرد و گفت: هیات مدیره پرسپولیس باید مشکلات یحیی گل محمدی را حل کند و کادرفنی با صبر و حوصله بیشتری فصل را ادامه دهند. امیدوارم مشکلات تیم حل شود و پرسپولیس به روزهای خوب خود بازگردد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)