افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

دانشجویان اردبیلی خشم علیه اسرائیل را فریاد زدند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 114549
دانشجویان اردبیلی خشم علیه اسرائیل را فریاد زدند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، به همت بسیج دانش آموزی استان اردبیل بعدازظهر یکشنبه دانش آموزان نواحی مختلف آموزشی استان اردبیل با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم جهانی به جنایات غزه اعتراض کردند. . به ویژه علیه کودکان و نوجوانان، آپارتاید قرن معاصر را محکوم و انزجار خود را نشان دادند. […]

به گزارش خبرنگار مهر، به همت بسیج دانش آموزی استان اردبیل بعدازظهر یکشنبه دانش آموزان نواحی مختلف آموزشی استان اردبیل با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم جهانی به جنایات غزه اعتراض کردند. . به ویژه علیه کودکان و نوجوانان، آپارتاید قرن معاصر را محکوم و انزجار خود را نشان دادند.

مسئول بسیج دانش آموزی استان اردبیل در این مراسم اظهار داشت: دانش آموزان به نمایندگی از کودکان مظلوم فلسطین فریاد عروسک سر دادند که این حرکت افتخارآفرین دانش آموزان نشانه بصیرت و وجدان آنان است.

ایرج نقی پور تصریح کرد: با توجه به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، امسال برنامه های هفته بسیج دانش آموزی و روز جهانی مبارزه با استکبار با شرایط ویژه و ویژگی های قابل توجه اجرا می شود.

وی گفت: در این دیدارها دانش آموزان با بصیرت و وجدان و منسجم تر از سال های گذشته حمایت خود را از دانش آموزان مظلوم فلسطینی نشان می دهند تا رژیم غاصب صهیونیستی غزه دانش آموزان و کودکان را در معرض شدیدترین اقدامات و حملات ظالمانه قرار ندهد. .

رئیس بسیج دانش آموزی استان اردبیل افزود: این دیدار ابراز همدردی نوجوانان اردبیلی با نوجوانان فلسطینی محسوب می شود و قطعاً در راهپیمایی 22 آبان شاهد نمایش این عزم خواهیم بود.

نقی پور در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: دانش آموزان به همراه خانواده و معلمان خود با اعلام همبستگی با مردم فلسطین آمادگی خود را برای مقابله با رژیم آپارتاید صهیونیستی اعلام خواهند کرد.

وی افزود: برنامه های پیش بینی شده در این ایام در حوزه های علمی، معرفتی، دانشی، فرهنگی و ورزشی اجرا می شود، لذا با برپایی راهپیمایی باشکوه یوم الله 22 آبان، نارضایتی استکبار جهانی را اعلام کنید.

رئیس بسیج دانش آموزی استان اردبیل گفت: این برنامه ها در سه سطح درون مدرسه ای، شهرستانی و استانی برنامه ریزی شده و با همکاری آموزش و پرورش و با هدف ایجاد نشاط و امید همراه با مبارزه با استکبار و دانشجویان زیرا آینده سازان این کشور با دسیسه های دشمنان روبرو خواهند شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=114549

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.