افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

دام حسران برای مرده/زن شرور این بار زن بود

  • کد خبر : 299364
دام حسران برای مرده/زن شرور این بار زن بود

به گزارش رکنا، محمد که 5 سال پیش همسرش را از دست داد و به دنبال شریک زندگی بود اما فرزندانش ازدواج جدیدش مخالف بودند. محمد 70 ساله از نظر مالی خوب است. او با مخالفان فرزندانش دوست شد و در این دیدارها با مینا آشنا شد. مینا که 37 سال بیشتر نداشت. رابطه عاطفی […]

به گزارش رکنا، محمد که 5 سال پیش همسرش را از دست داد و به دنبال شریک زندگی بود اما فرزندانش ازدواج جدیدش مخالف بودند.

محمد 70 ساله از نظر مالی خوب است. او با مخالفان فرزندانش دوست شد و در این دیدارها با مینا آشنا شد.

مینا که 37 سال بیشتر نداشت. رابطه عاطفی او با محمد رابطه برقرار می کند و ابتدا همه چیز خوب پیش می رفت و محمد معتقد است که با مینا رابطه گرمی برقرار کرده است.

محمد رابطه خود را از فرزندانش مخفی نگه می داشت و با مینا رابطه پنهانی داشت، آنقدر به مینا وابسته بود که تمام اطلاعات شخصی خود مانند اطلاعات محرمانه گوشی و فضای مجازی خود را به مینا می داد.

روزها گذشت و مینا از محمد درخواست خانه کرد و محمد که وضع مالی خوبی داشت برای مینا خانه ای در بالاشهر تهران اجاره کرد و تمام وسایل لازم را برای او تهیه کرد.

پس از مدتی، مینا ماهانه از محمد تقاضای پول کرد و مرد محبوب به درخواست مینا پاسخ داد و هر ماه مبلغی نه چندان ناچیز به حساب مینا واریز کرد، اما به مرور زمان مطالبات مینا آنقدر زیاد شد که محمد دیگر آنجا نبود. او دیگر نمی توانست نیازهای خود را برآورده کند. او تمکن مالی مینا را نداشت و خواستار رد نیاز مالی زن شد.

مینا که متوجه شده بود محمد دیگر قرار نیست نیازهای مالی او را برآورده کند، دیگر جوابگوی تماس های مرد محبوبش نیست و او را از همه شبکه های اجتماعی بلاک کرد و محمد متوجه شد که عشق او به مریم یک طرفه است و این رابطه. چیزی جز پول نبود که آنها را گرم نگه می داشت.

با این حال، محمد دچار بحران عاطفی می شود و سعی می کند با مینا تماس بگیرد، اما زن او را تهدید می کند که اگر دوباره او را اذیت کند، رابطه پنهانی آنها را برای همه مخاطبین موبایل محمد فاش می کند.

کل زندگی رابطه ساختگی مینا و محمد یک سال بود و پیرمرد آنقدر به مینا وابسته شده بود که باورش نمی شد فقط به خاطر پول مینا با او باشد.

محمد پس از مدتی برای شکایت به کلانتری نیاوران می رود و ادعا می کند که برای مینا نزدیک به یک میلیارد تومان هزینه کرده است و حالا هیچ مدرک شناسایی برای مینا ندارد و حتی نمی تواند ثابت کند که نام او مریم است. .

ایده متخصص

این کارشناس پرونده در گفتگو با خبرنگار رکنا گفت: افراد در سنین بالا هم باید عواطف و نیاز داشته باشند. جنسی طوری ترتیب دهید که روح و جسم آنها آسیبی نبیند، اما این موضوع مستلزم درک متقابل والدین و فرزندان است.

وی ادامه داد: والدین هنگام ازدواج مجدد باید به شناخت شخصی و رابطه طرفین توجه کنند و این موضوع بسیار حساس است.

این کارشناس پرونده با اشاره به اهمیت حفظ حریم شخصی گفت: افراد باید به حریم شخصی خود توجه داشته باشند و اطلاعات شخصی و مهم خود را به راحتی در اختیار دیگران قرار ندهند و به راحتی به کسی اعتماد نکنند.

وی افزود: پس از ملاقات و برقراری ارتباط با افراد جدید باید هویت خود را بشناسند.

عرفان بویوک نژاد

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=299364

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.