افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

دامنه نوسان یک درصد و عدم تغییر در بورس

  • کد خبر : 379857
دامنه نوسان یک درصد و عدم تغییر در بورس

سومیا شورابی; بازار: دومین روز معاملاتی هفته با کاهش حدود 9 هزار واحدی شاخص کل به پایان رسید و این نماگر به حداکثر 2 میلیون و 138 هزار واحد رسید.اگرچه بیشتر بازار در محدوده منفی و خط فروش قرار داشت، اما در مجموع فشار فروش نسبت به دیروز کمتر بود که با توجه به تعادل […]

سومیا شورابی; بازار: دومین روز معاملاتی هفته با کاهش حدود 9 هزار واحدی شاخص کل به پایان رسید و این نماگر به حداکثر 2 میلیون و 138 هزار واحد رسید.
اگرچه بیشتر بازار در محدوده منفی و خط فروش قرار داشت، اما در مجموع فشار فروش نسبت به دیروز کمتر بود که با توجه به تعادل برخی نمادهای بزرگ می توان به فضای معاملاتی بهتر در صبح خوشبین بود.

بازار

امروز بازار وضعیت مساعدی نداشت، بیش از 400 نماد در صف فروش قرار گرفتند، سرانه فروش بیشتر از خرید بود و خروج پول واقعی به حدود 1 میلیارد تومان رسید که این رقم در مقایسه با رقم قابل توجهی است. ارزش معاملات کم حدود 3 همتا. نوسانات بازار سهام نیز مانند سایر دستکاری‌های رایج در اقتصاد ایران، مدام دستکاری می‌شود و همین امر باعث عدم تعادل بازار و از دست دادن نقدینگی آن شده است. آنها را

کسانی که سرمایه گذاری کردند الان بیش از 50 درصد ضرر می کنند و آنهایی که نقدینگی دارند تنها بازاری که فکر نمی کنند سرمایه گذاری کنند بازار سرمایه است.

از نظر فنی در روند کوتاه مدت شاخص کل بورس تا دو میلیون و 100 هزار واحد جای افت دارد. وجود این سطح حمایتی در حال حاضر از روند نزولی در شاخص های اصلی بازار جلوگیری می کند. تشدید شود، اما موضوع مهم وضعیت نمادها است که متاسفانه وضعیت خوبی دارند و تجربه نمی کنند، فعلا تا زمانی که محدوده یک درصد است، تغییر عمده ای پیش بینی نمی شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379857

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.