افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

خیبر خرم آباد در هفته پایانی لیگ آزادگان میزبان شهررز شیراز بود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 292202
خیبر خرم آباد در هفته پایانی لیگ آزادگان میزبان شهررز شیراز بود – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، در یکی از دیدارهای هفته آخر لیگ آزادگان کشور، تیم های راز شیراز و خیبر خرم آباد لیدر که صعودشان به لیگ برتر قطعی شده است در ورزشگاه شیراز به مصاف یکدیگر خواهند رفت. . در حالی که رقابت برای صعود به عنوان تیم دوم لیگ برتر تا هفته گذشته […]

به گزارش خبرنگار مهر ، در یکی از دیدارهای هفته آخر لیگ آزادگان کشور، تیم های راز شیراز و خیبر خرم آباد لیدر که صعودشان به لیگ برتر قطعی شده است در ورزشگاه شیراز به مصاف یکدیگر خواهند رفت. .

در حالی که رقابت برای صعود به عنوان تیم دوم لیگ برتر تا هفته گذشته داغ و حساس است. تکلیف قهرمان از هم اکنون مشخص شده و خیبر نیز هفته گذشته همراه با اولین صعود خود به لیگ برتر فوتبال کشور این اهمیت را تایید کرد.

تکلیف تیم های انتهای جدول و تیم های سقوط کرده نیز مشخص شده و این دیدار برگزار می شود. شهرراز و خیبر تاثیر چندانی در وضعیت این دو تیم نخواهد داشت. طبق برنامه ریزی سازمان لیگ قرار بود در شهر راز میزبانی شود اما با توجه به شرایط ذکر شده و پیگیری های تیم خرم آبادی این دیدار در ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار می شود تا مراسم اهدای جام برگزار شود. و جشن قهرمانی لیگ آزادگان در شهر تیم قهرمان برگزار می شود.

از این نظر تیم فوتبال شهرراز وی در بیانیه ای گفت: با توجه به درخواست باشگاه خیبر خرم آباد مبنی بر برگزاری بازی فینال در ورزشگاه این باشگاه و با توجه به اینکه بازی قبلی هیچ تاثیری در رده بندی تیم های صعود کرده یا سقوط کرده از لیگ برتر نخواهد داشت. بخش لیگ پس از بررسی درخواست هیئت مدیره باشگاه شیراز شهر راز برای برگزاری دیدار فینال این تیم مقابل نماینده استان لرستان به منظور اهدای جام قهرمانی با حضور هواداران این تیم تیم و در ورزشگاه خانگی باشگاه مذکور.

به گفته مدیر روابط عمومی تیم خیبر خرم آباد، دیدار تیم های راز شیراز و خیبر خرم آباد از ساعت 18 روز دوشنبه 31 خرداد ماه در ورزشگاه تختی خیبر خرم آباد برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=292202

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.