افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

خلیلی: بیرانوند ناجی ایران مقابل سوریه بود/تعویض ها نتیجه نداد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 192920
خلیلی: بیرانوند ناجی ایران مقابل سوریه بود/تعویض ها نتیجه نداد – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت فوتبال گفت: غیبت مهدی طارمی در بازی با ژاپن تاثیرگذار است، البته ما یک تیم هستیم و فوتبال هم یازده نفره است، امیدوارم بازیکنان در بازی با ژاپن جای خالی او را پر کنند تا غیبت او ننشیند. . . محسن خلیلی در گفت وگو با ایسنا، درباره بازی ایران مقابل سوریه در جام […]

پیشکسوت فوتبال گفت: غیبت مهدی طارمی در بازی با ژاپن تاثیرگذار است، البته ما یک تیم هستیم و فوتبال هم یازده نفره است، امیدوارم بازیکنان در بازی با ژاپن جای خالی او را پر کنند تا غیبت او ننشیند. . .

محسن خلیلی در گفت وگو با ایسنا، درباره بازی ایران مقابل سوریه در جام ملت های آسیا اظهار کرد: بازی را خوب شروع کردیم و موقعیت های زیادی خلق کردیم، اما حریف را دست کم گرفتیم و فکر می کردیم به راحتی پیروز می شوند. ما می توانیم از سد سوریه عبور کنیم.

وی گفت: مشخص بود که هیچ کدام از ما در طول 90 دقیقه بازی آمادگی یکسانی نداشتیم. متاسفانه عدم هماهنگی بین خطوط باعث شد که به رقیب فرصت بدهیم، شاید بی دقتی بازیکنان باعث شد تا بازی یک بر یک به پایان برسد. چند توپ که در دقایق بازی به مهدی طارمی رسید باعث عقب نشینی او شد و عقب ماندن باعث اشتباه او و تیم شد.

وی خاطرنشان کرد: میانگین سنی بالای تیم ملی و بازی 120 دقیقه ای در بازی با ژاپن متجلی خواهد شد و اگر نتوانیم بازی را در 90 دقیقه در وقت اضافه به پایان برسانیم، بدون شک بازیکنان از نظر بدنی دچار افت می شوند و اینها 120 دقیقه مسابقه نشان داده می شود.

این پیشکسوت فوتبال تصریح کرد: اینکه در 90 دقیقه، وقت اضافه و پنالتی توانستیم در این دیدار پیروز شویم نشان می دهد که تیم شخصیت برنده ای دارد و بین بازیکنان همدلی وجود دارد که خوب است. باز هم ناجی این پیروزی در این دیدار علیرضا بیرانوند پنالتی کننده بود. علاوه بر این، ضربات پنالتی درجه یک بانوان که در زمین حضور داشتند و با دقت بسیار بالایی می دانستند در حساسیت بالای بازی چگونه توپ را وارد دروازه حریف کنند.

خلیلی در پاسخ به این سوال که قبل از بازی گفته می شد سوریه حریف خطرناکی برای این تیم خواهد بود، نظر شما در این مورد چیست؟ و اضافه کرد: اتفاقاً رقیب بزرگ و قدرتمندی نبود، از نظر کیفی و فنی اکثر بازیکنان این تیم در سطح پایین تری از ما بودند که باعث شد بازی با پنالتی به پایان برسد.

وی در خصوص تعویض های تیم ملی گفت: تعویض هایی که انجام شد نتوانست پیشرفت بازی را مثبت نشان دهد. مربی چیزی در تمرین دید که بازیکنان را تغییر داد و مطمئنا مربی و بازیکنان از تغییرات راضی نبودند. با این حال، همه تعویض ها و تاکتیک ها با هم سازگار نیستند و گاهی اوقات بازی به این صورت مساوی می شود.

خلیلی افزود: باید مثبت فکر کنیم و به آینده خوشبین باشیم و روی بازی مهمی که مقابل ژاپن خواهیم داشت تمرکز کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که غیبت طارمی مقابل ژاپن چه تاثیری روی بازی تیم ملی خواهد داشت، گفت: البته غیبت مهدی تاثیرگذار است، البته ما یک تیم هستیم و فوتبال با یازده بازیکن انجام می شود. جای او را در بازی با ژاپن پر کند.” پر شود و نبودش را احساس نکنم خود طارمی از این موضوع بسیار ناراحت بود و برد ژاپن می تواند این غم را از دل طارمی بزداید. مطمئناً در این بازی بازیکنان با آمادگی روحی بهتر و تمرکز بیشتری نسبت به سوریه بازی خواهند کرد زیرا این تیم را حریف بزرگی نمی دانستند چرا که سال ها آنها را به راحتی شکست داده بودیم.

خلیلی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا ایران قهرمان جام ملت ها می شود، افزود: قطعا اولین نقطه قوت جام ملت ها به دلیل نظم تاکتیکی، فنی و کیفیت بالای بازی و میانگین سنی ژاپن است. البته ایران هم جزو مدعیان قهرمانی است. اگر آنها مدعی قدرتمندی مانند ژاپن را شکست دهند که در واقع یک فینال زودهنگام است، قهرمانی برای آنها بسیار راحت تر خواهد بود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)