افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

خریدهایی که مجوز بازی ندارند/ بی احتیاطی مدیر و دغدغه هواداران – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 201462
خریدهایی که مجوز بازی ندارند/ بی احتیاطی مدیر و دغدغه هواداران – پرسپولیس نیوز

بازیکنان جدید تیم فوتبال پرسپولیس با ادامه روندی که در این باشگاه حاکم است، نمی توانند در تیم خود به میدان بروند. پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال پس از پایان نیم فصل با حواشی زیادی نسبت به دو تیم مدعی دیگر مواجه شد؛ در ابتدا یحیی گل محمدی از مدیریت این تیم […]

بازیکنان جدید تیم فوتبال پرسپولیس با ادامه روندی که در این باشگاه حاکم است، نمی توانند در تیم خود به میدان بروند.

پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال پس از پایان نیم فصل با حواشی زیادی نسبت به دو تیم مدعی دیگر مواجه شد؛ در ابتدا یحیی گل محمدی از مدیریت این تیم استعفا داد و با گذشت بیش از 20 روز از استعفای گل محمدی، «عثمر ویهرا» به عنوان سرمربی جدید سرخ ها معرفی شد.

پرسپولیس تاکنون عبدالکریم حسن، عیسی آل کثیر، ابوالفضل بابایی و اوستون آرونوف را به خدمت گرفته است و استقلال تهران رافائل سیلوا و جلال الدین مشاروپوف را به خدمت گرفته است.

بازار نقل و انتقالات پرسپولیس چند ماهی است که به دلیل پرداخت نشدن مالیات قراردادی «بوژیدار رادوشوویچ» تعطیل است و مدیران پرسپولیس هنوز موفق به افتتاح بازار نقل و انتقالات نشده اند.

باشگاه پرسپولیس برای عقد قرارداد با بازیکنان جدید خود مشکلی نخواهد داشت اما با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات، هیچ یک از این قراردادها ثبت نمی شود و تا زمان ثبت قرارداد بازیکنان، این تیم نمی تواند از آنها در موارد مختلف استفاده کند. مناسبت ها. .

پرسپولیس در این زمینه تنها نیست و دو باشگاه مس رفسنجان و آلومینیوم اراک نیز با تعطیلی بازار نقل و انتقالات روبرو هستند. مس به دلیل پرداخت نشدن مطالبات “لوسیانو پریرا” و آلومینیو اراک به دلیل پرداخت نشدن مطالبات “والنتینو یوئل” مهاجم سابق آفریقایی با پنجره بسته مواجه است و این دو باشگاه نمی توانند با این بازیکن قرارداد امضا کنند. قرارداد می بندد تا زمانی که پنجره خود را باز کنند. جدید را ثبت کنید.

پایان قراردادهای نیم فصل 16 اسفند است و باید دید این تیم ها بازیکنان جدید دیگری را جذب خواهند کرد یا خیر.

با وجود اینکه تنها سه روز تا بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در شانزدهم لیگ برتر باقی مانده است، اما هنوز خبری از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه نیست. با این حساب اگر شرایط به همین منوال باشد، این باشگاه نمی تواند با چهار بازیکن جدید قرارداد ببندد و عبدالکریم حسن، ابوالفضل بابایی، عیسی آل کثیر و آستون رستم اورونوف اولین دیدار تیمشان را از دست خواهند داد.

در عین حال پرسپولیس امید عالیشاه به دلیل محرومیت کاپیتان اول خود را نخواهد داشت و در صورت عدم تحویل کارت بازیکنان جدید، اسمار ویرا کار آسانی برای ساماندهی ترکیب تیمش در اراک نخواهد داشت.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)