افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
4

خبیری: ما هم از استعفای گل محمدی غافلگیر شدیم/ در فوتبال ما روابط مهمتر از قانون است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 168842
خبیری: ما هم از استعفای گل محمدی غافلگیر شدیم/ در فوتبال ما روابط مهمتر از قانون است – پرسپولیس نیوز

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: در فوتبال ایران روابط بر قوانین ارجح است و قوانین به دلخواه اجرا می شود. حسین خبیری، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با تسنیم، درباره استعفای یحیی گل محمدی از سرمربیگری پرسپولیس اظهار داشت: همانطور که روز گذشته باشگاه اعلام کرد با این استعفا مخالفیم. […]

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: در فوتبال ایران روابط بر قوانین ارجح است و قوانین به دلخواه اجرا می شود.

حسین خبیری، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با تسنیم، درباره استعفای یحیی گل محمدی از سرمربیگری پرسپولیس اظهار داشت: همانطور که روز گذشته باشگاه اعلام کرد با این استعفا مخالفیم. منتظریم ببینیم امروز و فردا چه می شود. قرار است درویش با گل محمدی ملاقات کند و با او صحبت کند.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل استعفای گل محمدی را چه می دانید؟ در آخرین جلسه هیئت مدیره درباره اردوی خارج از کشور نیز صحبت کردیم و حتی در مورد انتخاب اسپانسر کمپ و کشور مقصد صحبت کردیم. در مورد مسائل ریز بحث کردیم و در مورد بحث مالی و بودجه صحبت کردیم و حالا از استعفای گل محمدی شوکه شده ایم. باشگاه موضع رسمی را اعلام کرد و همه آن را برجسته کردیم. به هر حال امیدواریم اتفاق خوبی برای پرسپویس بیفتد. دغدغه و تلاش همه ما این است که پرسپولیس دچار این همه تبعیض نشود. شک نکنید با این همه تبعیض، پرسپولیس همچنان می تواند قهرمان شود.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به اظهارات منصور قنبرزاده و ابوالفضل حسن زاده مبنی بر تخلف بودجه از سوی باشگاه ها، تصریح کرد: دیروز مشخص شد که در فوتبال ما روابط مهمتر از قوانین است. همه از قانون سقف بودجه سر و صدا کردند و جلساتی تشکیل شد. هر چند از بی طرفی نویسندگان قانون صحبت می کنیم، اما نتوانستند این قانون معیوب را اجرا کنند.

خبیری افزود: وقتی آقای قنبرزاده که ما خیلی به او ارادت داریم اینقدر صریح می گوید که تخلف تیمی را برای منافع ملی تایید کردند و به اشتباه با پیامک به تیمی اجازه داده شد، این نشان می دهد که وجود دارد. قانون . اما در نهایت هر کسی می تواند هر طور که می خواهد رفتار کند. یاد حرف علی پروین افتادم که می گفت این همه یعنی کشک. آیا می توان قانون تعیین کرد و سپس اجازه داد تیمی به اشتباه آن را با پیامک تصویب کند؟ پرسپولیس و سپاهان هیچی; حقوق تیم های دیگر که صدایشان به جایی نمی رسد چطور؟

وی تصریح کرد: حسن زاده که یکی از پاک ترین داوران کشور است و به درستی کارش اعتقاد داریم اعتراف کرد که می خواهیم قانون را اجرا کنیم اما سازمان لیگ با پیامک به باشگاهی مجوز داده است. چرا سیستم را برای سقف بودجه باز کردند؟ خلاصه ابهامات زیادی به وجود آمد. خلاصه همه این اتفاقات این است که قانون وجود دارد اما ما آن را در جایی که می خواهیم اجرا می کنیم. این خیلی زشته

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)