افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

خبر جدید معاون امنیتی وزیر دفاع درباره سانحه بالگرد رئیسی / نماینده خدا آفرین: جستجو به شدت در حال انجام است، هوا بسیار ابری است.

  • کد خبر : 268719
خبر جدید معاون امنیتی وزیر دفاع درباره سانحه بالگرد رئیسی / نماینده خدا آفرین: جستجو به شدت در حال انجام است، هوا بسیار ابری است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین حاتمی نماینده مردم کلیبر و الله آفرین در شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین درباره آخرین اخبار از بالگرد حامل رئیسی گفت: هیچ اطلاعی دریافت نکردم. مشخص است، اما مسئولان و منابع محلی در ارتفاعات و مناطق مه آلود جنگل و منطقه ای که GPS هلیکوپتر در آن منطقه […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین حاتمی نماینده مردم کلیبر و الله آفرین در شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین درباره آخرین اخبار از بالگرد حامل رئیسی گفت: هیچ اطلاعی دریافت نکردم. مشخص است، اما مسئولان و منابع محلی در ارتفاعات و مناطق مه آلود جنگل و منطقه ای که GPS هلیکوپتر در آن منطقه قرار دارد، در حال رصد اخبار هستند.

آثار برف در منطقه دیده می شود.

با توجه به اینکه گفته می شود امکان جست و جو در هوا برای یافتن بالگرد وجود ندارد، تا چه حد این موضوع صحت دارد؟ وی افزود: هوا به شدت مه آلود و معتدل همراه با شبنم است و آثار برف در منطقه مشاهده می شود لذا علیرغم اینکه تمامی عوامل محلی و امدادی بسیج شده اند، عملیات جست و جو به سختی در حال انجام است.

حاتمی در پاسخ گفت: امید است تا عصر اخباری از وضعیت بالگرد برسد. وی گفت: به نظر من اخبار هلی کوپتر رئیسی شبانه دریافت می شود زیرا عوامل امدادی، بسیج، منابع محلی، هلال احمر، مسئولان کلیبر، خدفرین، ورزقان و عواملی از استان به آن منطقه اعزام و رصد شدند. محیط زیست. از همه جا این کار را می کنند تا اخبار را دریافت کنند.

نماینده مردم خدا درباره اینکه دو بالگرد دیگری که همراه رئیسی بودند حادثه ای ندیدند؟ وی خاطرنشان کرد: هنوز با آنها صحبت نکرده ام.

معاون امنیتی وزارت کشور: خبری نداریم

در ادامه سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین گفت: از آخرین اخبار از وضعیت رئیسی و بالگردی که در حال انتقال وی بود خبری ندارم.

وی از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد.

۲۷۲۱۱

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=268719

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.