افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

خانم محمدی: بازی های فشرده پرسپولیس را دچار نوسان کرده است/ بازیکنان باید مقاومت کنند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 119264
خانم محمدی: بازی های فشرده پرسپولیس را دچار نوسان کرده است/ بازیکنان باید مقاومت کنند – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت پرسپولیس اعلام کرد: این تیم هر 3 یا 4 روز یک بار بازی می کند و همین امر باعث نوساناتی در نتایج شده است. حسن خانمحمدی در گفت و گو با برنا درباره تساوی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: پرسپولیس هر 3 یا 4 روز یک بار بازی می کند و مصدومیت […]

پیشکسوت پرسپولیس اعلام کرد: این تیم هر 3 یا 4 روز یک بار بازی می کند و همین امر باعث نوساناتی در نتایج شده است.

حسن خانمحمدی در گفت و گو با برنا درباره تساوی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: پرسپولیس هر 3 یا 4 روز یک بار بازی می کند و مصدومیت دارد و شرایط این تیم سخت است. فکر می کنم آنها ریکاوری و مشکل بازیکن دارند و دیدیم که آنها هم در این بازی این مشکل را داشتند. فکر می کنم روزهای ناگوار پرسپولیس را شاهد هستیم اما باید استقامت کنیم چون شرایط فوتبال ما به گونه ای است که تقویم بازی های آسیایی و تیم های ملی و باشگاهی با هم تداخل پیدا می کند.

وی تصریح کرد: فوتبال است و پیروزی ها و شکست هایی وجود دارد. پرسپولیسی ها حمله کردند و جلو رفتند. این تیم با یک بازی منطقی، تدافعی و کم ریسک توانست 3 امتیاز را از آن خود کند اما صنعت نفت از آن طرف حمله کرد و این تیم آبادانی می دانست چگونه با یک فرصت شرایط را به سود خود تغییر دهد. در مجموع هر چند پرسپولیس بهتر از حریفش بود اما بازیکنانش کمی ضعیف بودند. با توجه به اینکه در بازی قبلی 2 امتیاز از دست دادیم، 3 امتیاز این دیدار هم برای ما مهم بود اما متاسفانه نتوانستیم همه امتیازها را کسب کنیم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه مهاجمان سرخپوش در این بازی نتوانستند گلزنی کنند، گفت: فکر می کنم پرسپولیس از نظر تعداد گل های زده در فاز تهاجمی و خط حمله اش مشکلاتی دارد زیرا برخی از بازیکنانش. مصدوم شده بودند. برخی از بازیکنان عادت ندارند هر 3 روز یک بار بازی کنند و فشار به آنها وارد می شود. دیدید که سعید صادقی تعویض شد و بازیکنان تحت فشار هستند. البته ما به این نوع بازی ها عادت نداریم اما در اروپا هر 3 یا 4 روز یک بار بازی می کنند. شرایط فوتبالی او چنین مشکلی را می طلبد. در کل فکر می کنم پرسپولیس مقابل صنعت نفت بد بازی نکرد اما باید در فاز دفاعی بهتر عمل کند تا امتیاز از دست ندهد.

خان محمدی درباره نحوه عملکرد خط دفاعی پرسپولیس گفت: در این بازی شاهد عدم هماهنگی مدافعان بودیم. فکر می کنم پرسپولیس در 2 بازی 2 امتیاز گرفت و اگر از این 2 بازی یکی را برد و یکی را ببازد خیلی به نفعش است. البته پرسپولیسی ها در بازی با ملوان آن شادی را نداشتند اما این بازی بهتر از بازی با ملوان بود. در کل در فاز دفاعی به خصوص در عمق مشکل پیدا کردیم. پورعلیگنجی مصدوم شد و گلسیانی جای او را گرفت اما کمی زمان می برد تا این بازیکن تطبیق پیدا کند.

وی در خصوص اینکه پرسپولیسی ها فقط توپ می فرستادند و مدافعان نفت آبادان توپ ها را مهار می کردند، گفت: به هر حال از زمانی که شهاب زاهدی وارد بازی شد، پرسپولیسی ها برای ضربه سر زاهدی به پهلو چرخیدند و کاملا اینطور بودند. مشکل را فهمیدند و زاهدی را گرفتند. آنها باید از نقاط کور حریف یا فضاهای پنهان نفت آبادان استفاده می کردند اما هدفشان ارسال توپ به زاهدی بود و در نهایت حریف در این زمینه موفق تر بود.

خان محمدی در خصوص بازی آتی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال تاجیکستان گفت: فکر می کنم گاهی اوقات تیم فراز و نشیب دارد و پرسپولیس هم افت می کند، پرسپولیس مشکلات دیگری دارد، این تیم مصدومان زیادی دارد و بازیکنان جایگزین مدتی طول می کشد تا جا بیفتند و فکر می کنم به زودی حل خواهد شد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)