افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
4

حمله ویروس به کمپ پرسپولیس! – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 119757
حمله ویروس به کمپ پرسپولیس!  – پرسپولیس نیوز

شیوع سردی هوا در زمین پرسپولیس به دغدغه جدی این تیم در آستانه سفر به تاجیکستان تبدیل شده است. تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی مقابل صنعت نفت آبادان در هفته نهم لیگ برتر به تمرینات خود برای دور دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ادامه می دهد. این در حالی است که این تیم […]

شیوع سردی هوا در زمین پرسپولیس به دغدغه جدی این تیم در آستانه سفر به تاجیکستان تبدیل شده است.

تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی مقابل صنعت نفت آبادان در هفته نهم لیگ برتر به تمرینات خود برای دور دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ادامه می دهد.

این در حالی است که این تیم امروز تمرینات ریکاوری را انجام خواهد داد که حداقل 4 بازیکن و دو مربی سرما خورده اند. دانیال اسماعیلی فر، گیورگی گلسیانی و… بازیکنان سرماخوردگی هستند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس با وجود علائم اولیه این بیماری به همراه بازیکنانش ادامه می دهد تا بازیکنانش را برای دیدار مقابل تاجیکستان آماده کند.

سرمربی سرخپوشان قصد دارد تمام بازیکنانش را برای بازی با استقلال تاجیکستان به دوشنبه بفرستد تا با تمام توان به مصاف حریف خود برود اما حالا باید دید سرمای شدیدی که به وجود آمده قابل کنترل است یا چند نفر. آیا آنها از کاروان پرسپولیس کنار گذاشته می شوند؟

گفتنی است کاروان پرسپولیس صبح فردا با پرواز چارتر راهی تاجیکستان می شود.

دیدار تیم های فوتبال تاجیکستان پرسپولیس و استقلال از ساعت 17:30 روز سه شنبه هفته جاری در چارچوب هفته چهارم گور سی لیگ قهرمانان آسیا در تاجیکستان برگزار می شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)