افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
3

حمله سعید عبدولی به خبرنگاران با الفاظ رکیک!

  • کد خبر : 163914
حمله سعید عبدولی به خبرنگاران با الفاظ رکیک!

آفتاب نیوز: در ادامه رقابت های روز نخست کشتی فرنگی قهرمانی ایران به عنوان اولین مرحله انتخابی تیم ملی، امیر عبدی دارنده مدال برنز جوانان و امید جهان در وزن 77 کیلوگرم به مصاف علیرضا عبدلی می رود. یکی از برادران سعید عبدلی ملی پوش سابق کشتی ایران و دارنده مدال های طلای جهان و […]

آفتاب نیوز:

در ادامه رقابت های روز نخست کشتی فرنگی قهرمانی ایران به عنوان اولین مرحله انتخابی تیم ملی، امیر عبدی دارنده مدال برنز جوانان و امید جهان در وزن 77 کیلوگرم به مصاف علیرضا عبدلی می رود. یکی از برادران سعید عبدلی ملی پوش سابق کشتی ایران و دارنده مدال های طلای جهان و برنز المپیک که با نتیجه سخت 8 بر صفر شکست خورد و از راهیابی به نیمه نهایی بازماند. .

پس از این شکست، سعید عبدولی، چهره مطرح کشتی ایران که برادرش را به عنوان مربی هدایت می کرد، بار دیگر دست به حاشیه سازی و به هم ریختن جدی جو سالن مسابقات زد.

سعید عبدولی به همراه کرامت عبدولی برادرش به سمت میز داوران دویدند و با الفاظ رکیک به شدت اعتراض کردند. در آن زمان ماموران کلانتری و سایر عوامل اجرایی وارد صحنه شده و برادران عبدولی را بازداشت کردند. اما باز هم تسلیم نشدند و بارها داوران را خطاب قرار دادند و با الفاظ ناشایست اعتراض کردند.

در آن زمان سعید عبدولی به خبرنگارانی که در حال عکاسی و فیلمبرداری از این اتفاقات بودند حمله کرد و گفت تلفن همراه خود را به من بدهید، اما وقتی با مخالفت آنها مواجه شد، آنها را با الفاظ رکیک خطاب کرد: تف. به همه شما! “

عبدولی سپس سعی کرد به یک طرف خبرنگاران حمله کند اما حاضران مانع او شدند.

تماشاگران و کادر فنی تیم ملی نیز به شدت از اتفاقات رخ داده ابراز تاسف کردند.

باید منتظر ماند و دید کمیته انضباطی فدراسیون کشتی چه برخوردی با چهره پرحاشیه کشتی ایران و عدم احترام آن به رسانه ها خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=163914

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.