افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

حمله به حدیده هرگز عملیات نظامی یمن را متوقف نخواهد کرد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 380056
حمله به حدیده هرگز عملیات نظامی یمن را متوقف نخواهد کرد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، مقامات یمنی در گفت وگو با شبکه المیادین اعلام کردند که حملات رژیم صهیونیستی به بندر «حدیدهو نیروگاه های این کشور هرگز یمن را به توقف عملیات نظامی خود علیه این رژیم سوق نمی دهد. این مقامات تاکید کردند که حمله به اهداف غیرنظامی با حمله به اهداف غیرنظامی پاسخ داده […]

به گزارش خبرگزاری مهر، مقامات یمنی در گفت وگو با شبکه المیادین اعلام کردند که حملات رژیم صهیونیستی به بندر «حدیدهو نیروگاه های این کشور هرگز یمن را به توقف عملیات نظامی خود علیه این رژیم سوق نمی دهد.

این مقامات تاکید کردند که حمله به اهداف غیرنظامی با حمله به اهداف غیرنظامی پاسخ داده می شود و جامعه صهیونیستی باید این را درک کند.

در ادامه مقامات یمن اعلام کردند: بانک هدف ارتش یمن یک دشمن بزرگ و استراتژیک است و ارتش برای همه سناریوها آماده است. آمریکا به دشمن مست صهیونیست چراغ سبز نشان داد پس باید عواقب این موضوع را بپذیرد.

در ادامه مقامات یمنی تاکید کردند: دشمن اسرائیلی عمدا به منافع غیرنظامیان حمله می کند و این موضوع واکنش های عمومی علیه اسرائیل را در پی خواهد داشت. آمریکا در تلاش برای حمله به یمن شکست خورده و دشمن صهیونیستی نیز نمی تواند به اهداف خود دست یابد.

مقامات یمنی گفتند: ارتش یمن می داند که چگونه با دشمن اسرائیلی و دشمن آمریکایی مقابله کند. دشمنان اسرائیل، آمریکا و انگلیس از یمن می ترسند و همه سازوکارها را برای نابودی تسلیحات یمن در نظر می گیرند، اما شکست می خورند. به همین دلیل است که به بنادر حمله می کنند.

این مقامات یمنی تصریح کردند: تجاوز به بنادر یمن نشان دهنده درد بزرگی است که دشمن و متحدانش پس از ناکامی در مقابله با سلاح های یمنی متحمل شده اند. سلاح هایی که عمق (سرزمین های اشغالی) را هدف گرفته و به اهداف خود می رسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380056

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.