افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

حمله بالستیک یمن به تل آویو؛ معرفی موشک های جدید

  • کد خبر : 377061
حمله بالستیک یمن به تل آویو؛ معرفی موشک های جدید

به گزارش بازار به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که پروازهای فرودگاه بن گوریون پس از حمله موشکی یمن به مناطق مرکزی فلسطین اشغالی برای مدتی متوقف شد. شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی با وجود اعتراف به شلیک موشک زمین به زمین از یمن به […]

به گزارش بازار به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که پروازهای فرودگاه بن گوریون پس از حمله موشکی یمن به مناطق مرکزی فلسطین اشغالی برای مدتی متوقف شد.

شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی با وجود اعتراف به شلیک موشک زمین به زمین از یمن به تل آویو، مدعی شد که این موشک در خارج از مرزهای فلسطین اشغالی منهدم شده است.

یمنی ها از موشک هایی استفاده کردند که تا آخرین لحظه شناسایی نشدند. اینکه هر وقت بخواهند می توانند تل آویو را بمباران کنند نگران کننده است.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند در پی حمله موشکی یمن به مناطق مرکزی فلسطین اشغالی، پروازهای فرودگاه بن گوریون برای مدتی متوقف شد.

این رسانه ها افزودند که به دلیل حمله موشکی یمن، چندین هواپیما نتوانستند در فرودگاه بن گوریون فرود بیایند.

منابع آگاه در گفت و گو با المیادین تاکید کردند: به ادعاهای رژیم صهیونیستی در خصوص این حمله قابل اعتماد نیست و همه باید منتظر بیانیه سخنگوی نیروهای مسلح یمن باشند.

این منابع افزودند در حمله به یمن بیش از یک هدف در سرزمین های اشغالی هدف قرار گرفت و دشمن باید بداند که یافا (تل آویو) دیگر در امان نیست.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که بیش از 17 شهرک نشین صهیونیست در حمله موشکی به یمن مجروح شدند.

همچنین رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که بیش از دو میلیون شهرک نشین صهیونیست پس از حمله موشکی یمن به تل آویو و مرکز فلسطین اشغالی به پناهگاه ها گریخته اند.

آژیر خطر در تل آویو و مناطق وسیعی از سرزمین های اشغالی پس از حمله موشکی از یمن به صدا درآمد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.