افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

حملات رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت جنایت جنگی آشکار است

  • کد خبر : 377834
حملات رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت جنایت جنگی آشکار است

رئیس جمهور اگرچه حملات رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه بیروت را محکوم کرد، اما آنها را جنایت جنگی آشکار و غیرقابل کتمان توصیف کرد. خبرگزاری میزان- رئیس جمهور مسعود بهجیکیان در پیامی حملات امروز رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه بیروت را محکوم کرد و آن را جنایت جنگی آشکار و غیرقابل کتمان دانست و گفت: […]

رئیس جمهور اگرچه حملات رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه بیروت را محکوم کرد، اما آنها را جنایت جنگی آشکار و غیرقابل کتمان توصیف کرد.

خبرگزاری میزان- رئیس جمهور مسعود بهجیکیان در پیامی حملات امروز رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه بیروت را محکوم کرد و آن را جنایت جنگی آشکار و غیرقابل کتمان دانست و گفت: همبستگی خود را با ملت و دولت لبنان و خانواده های این عزیزان اعلام می کنم. شهدای سرافراز تسلیت میگم.

متن کامل پیام رئیس جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حملات امروز رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه بیروت جنایت جنگی آشکار و غیرقابل کتمان است که بار دیگر ماهیت تروریسم دولتی این رژیم را آشکار کرد.

جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و لبنان نشانه استیصال جامعه جهانی برای توقف ماشین تروریسم دولتی و نشان دادن این است که این رژیم بزرگترین تهدید برای صلح و امنیت منطقه و بین المللی است. انتظار می رود همه کشورهای جهان به ویژه کشورهای اسلامی این جنایت را به شدت محکوم کنند.

من همبستگی خود را با ملت و دولت لبنان اعلام می کنم و به خانواده شهدای سرافراز این حادثه تسلیت می گویم. من در غم شما مردم عزیز و سرافراز مقاومت لبنان شریک هستم.

دولت جمهوری اسلامی ایران پیگیر جنایت اخیر صهیونیست ها است و در کنار ملت لبنان و محور مقاومت خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377834

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.