افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

حضور مدیران سازمان بازرسی در محل تمرین پرسپولیس + عکس – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 116492
حضور مدیران سازمان بازرسی در محل تمرین پرسپولیس + عکس – پرسپولیس نیوز

نمایندگان سازمان بازرسی کل کشور به همراه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در محل تمرین این باشگاه حضور یافتند. در تمرین امروز پالشوش میهمانان ویژه ای حضور داشتند که این روزها برای اجرای قوانین و جلوگیری از تخلف حضوری تعیین کننده در فوتبال دارند. رضا درویش امروز به همراه پیمان حدادی عضو هیات مدیره، حسین بادامکی سرپرست […]

نمایندگان سازمان بازرسی کل کشور به همراه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در محل تمرین این باشگاه حضور یافتند.

در تمرین امروز پالشوش میهمانان ویژه ای حضور داشتند که این روزها برای اجرای قوانین و جلوگیری از تخلف حضوری تعیین کننده در فوتبال دارند.

رضا درویش امروز به همراه پیمان حدادی عضو هیات مدیره، حسین بادامکی سرپرست معاونت ورزشی، نقی طالبی مسئول حراست باشگاه و مسئول حراست تیم و مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی باشگاه ، به کمپ تمرینی شیرهای سرخ رفت. آقایان لقمان کیاپاشا بازرس دادگستری و بازرس کل ورزش و جوانان، جواد محمودزاده معاون بازرسی و عضو کارگروه نظارت بر اجرای بخشنامه های ناظر بر قراردادها، سید رسول جلالی رئیس بازرسی بخشنامه باشگاه ، و محمد صالحی آنها را همراهی می کرد.

در این دیدار جلسه ای با حضور رضا درویش، یحیی گل محمدی و افشین پیروانی جهت بررسی و تبادل نظر پیرامون مهمترین مسائل و مشکلات برگزار شد.

در این جلسه مدیران باشگاه در خصوص دغدغه ها و مشکلات اقتصادی موجود در باشگاه، درآمدهای مربوط به حق پخش، تبلیغات محیطی و تزریق بودجه به فوتبال، مشکلات ناشی از این موارد و محدودیت های ناشی از تحمیل صحبت کردند. . قوانین جدید مانند سقف بودجه و چندین مورد دیگر. از سوی دیگر نمایندگان بازرسی کشور نیز مواردی را در خصوص اعمال صحیح دستورالعمل محدودیت بودجه، شفافیت مالی در تمامی باشگاه ها و کنترل درآمد و هزینه کردها مطرح کردند که مورد توجه قرار گرفت.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)