افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

حزب الله لبنان: به پایگاه صهیونیستی «الملکیه» حمله کردیم – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 127223
حزب الله لبنان: به پایگاه صهیونیستی «الملکیه» حمله کردیم – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبری الجزیره، جنبش مقاومت حزب الله لبنان دوشنبه شب در بیانیه ای حمله موشکی موفق به مواضع رژیم صهیونیستی را تایید و اعلام کرد که پایگاه صهیونیستی «مالکیواقع در شمال، با سلاح های مناسب به سرزمین های اشغالی حمله کرده و به این موضع و سربازان حاضر […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبری الجزیره، جنبش مقاومت حزب الله لبنان دوشنبه شب در بیانیه ای حمله موشکی موفق به مواضع رژیم صهیونیستی را تایید و اعلام کرد که پایگاه صهیونیستی «مالکیواقع در شمال، با سلاح های مناسب به سرزمین های اشغالی حمله کرده و به این موضع و سربازان حاضر در آنجا آسیب وارد کردند.

بر اساس این گزارش، جنبش مقاومت اسلامی لبنان با انتشار تصاویری اعلام کرد: سربازان ما در حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنان، ساعت 23:50 روز دوشنبه، پایگاه مالکی که دشمن اسرائیلی با سلاح های مناسب آن را تقویت می کرد.

در ادامه درگیری های مرزی بین جنبش حزب الله لبنان و اشغالگران، حزب الله لبنان ظهر امروز (دوشنبه) در دو بیانیه جداگانه از حمله به مواضع و سربازان رژیم صهیونیستی در مجاورت خطوط مرزی لبنان خبر داد.

مقاومت اسلامی لبنان در اولین بیانیه خود اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین حوالی ساعت 11 صبح امروز به وقت محلی، پادگان اسرائیلیدوران باستانبا راکت های هدایت شونده حمله کرده است.

سپس اشاره می شود که موشک های شلیک شده به اهداف مورد نظر اصابت کرده و تعدادی از نظامیان صهیونیست کشته یا زخمی شده اند.

حزب الله در بیانیه دوم خود موضع نظامی را اعلام کردراهبدر نزدیکی مرزها، لبنان با سلاح های کافی مورد حمله قرار گرفته است.

مقاومت اسلامی لبنان که از ابتدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون در چندین نقطه مرزی با ارتش رژیم صهیونیستی درگیر بوده است، ده‌ها فایل تصویری از حملات موفقیت‌آمیز خود به پایگاه‌ها و نظامیان صهیونیستی در طول سال‌های اخیر منتشر کرده است. هفته های گذشته.

حزب الله همچنین اخیرا اعلام کرده است که با تشدید حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، در موارد متعددی از موشک های «بارکان» علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی استفاده کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=127223

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.