افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

حزب الله سلاح هایی دارد که به مرور زمان و در دفاع از مردم لبنان استفاده خواهد شد

  • کد خبر : 379519
حزب الله سلاح هایی دارد که به مرور زمان و در دفاع از مردم لبنان استفاده خواهد شد

به گزارش رکنا، احمد نادری عضو هیئت مدیره شورای اسلامی در مورد اهمیت حزب الله لبنان وی از بدو تأسیس در سال 1982 تا کنون گفت: حزب الله یکی از ارکان اصلی محور مقاومت و هدف اصلی آن مقاومت در برابر اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی بوده و در طول این سال ها همواره بوده […]

به گزارش رکنا، احمد نادری عضو هیئت مدیره شورای اسلامی در مورد اهمیت حزب الله لبنان وی از بدو تأسیس در سال 1982 تا کنون گفت: حزب الله یکی از ارکان اصلی محور مقاومت و هدف اصلی آن مقاومت در برابر اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی بوده و در طول این سال ها همواره بوده است. متحد اصلی جمهوری اسلامی ایران بوده و از حمایت و محبوبیت مردم لبنان برخوردار است.

به گزارش خبرگزاري دانشجو، وي با اشاره به حملات اخير رژيم صهيونيستي به مردم غزه، به تبادل آتش بين حزب‌الله و صهيونيست‌ها از 7 اكتبر 2023 تاكنون اشاره كرد و افزود: هدف اصلي حزب‌الله اين تبادل آتش محدود است. هدف از آن فشار آوردن به جبهه شمالی رژیم صهیونیستی بود تا نیروی این رژیم به طور کامل در جبهه غزه متمرکز نشود.

نادری با اشاره به نتایج این تبادل آتش محدود گفت: این تبادل آتش اگرچه محدود بود، اما منجر به تلفات رژیم صهیونیستی و تخریب برخی از زیرساخت های آن شد.

نماینده شورای اسلامی همچنین از ورود حزب الله به مرحله جدید جنگ خبر داد و تصریح کرد: در هفته گذشته با افزایش حملات گسترده رژیم صهیونیستی و ترور چند تن از رهبران مقاومت، حزب الله رسما اعلام جنگ کرد.

وی افزود: حزب الله پیش از این رسما اعلام جنگ نکرده بود، هرچند سید حسن نصرالله بارها در سخنرانی های خود به وضعیت جنگ اشاره کرده بود. و اکنون این جنگ رسما شروع شده و ممکن است به مرحله جنگ کامل یا کامل برسد.

نادری با اشاره به وجود سلاح های مخفی و غافلگیرکننده حزب الله که هنوز مورد استفاده قرار نگرفته است، گفت: این سلاح ها قدرت تخریب بالایی دارند و هنوز کسی از آنها اطلاعی ندارد. حزب الله به تدریج و در زمان مناسب از این سلاح ها استفاده خواهد کرد. حتی ممکن است برخی از این سلاح ها به دلیل اهمیت استراتژیک، تا پایان این جنگ رونمایی نشوند.

وی با اشاره به اولین حمله موشکی حزب الله به تل آویو با استفاده از موشک بالستیک، افزود: این یکی از توانمندی های حزب الله است و باید بگویم که حزب الله سلاح هایی دارد که به مرور زمان و در دفاع از مردم لبنان استفاده می شود.

نادری حمایت جمهوری اسلامی ایران از حزب الله و محور مقاومت را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: ما به عنوان جمهوری اسلامی ایران و شورای اسلامی از ابتدا از مردم لبنان و فلسطین حمایت کرده ایم و همچنان از آنها حمایت خواهیم کرد. . مقام معظم رهبری نیز چندین سال پیش به طور رسمی اعلام کردند که ما در اختیار حزب الله قرار داده ایم و خواهیم داشت. جمهوری اسلامی هیچ کمکی به برادران خود در جبهه مقاومت دریغ نخواهد کرد.

عضورئیس شورای اسلامی در پایان با ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه و لبنان تاکید کرد: مبارزه با تروریسم اشغالی و دولتی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت و جمهوری اسلامی ایران نیز پابرجا خواهد ماند. محکم توسط محور مقاومت در این جنگ تمام عیار.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.