افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

حذف کمک به اوکراین از بودجه سال نو دولت آمریکا.

  • کد خبر : 173864
حذف کمک به اوکراین از بودجه سال نو دولت آمریکا.

به گزارش بازار، علیرغم اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر ادامه کمک های نظامی به اوکراین در سال جدید، گزارش ها حاکی از آن است که منابع مالی این امر در بودجه 2024 واشنگتن لحاظ نشده است. روزنامه هیل امروز (دوشنبه) گزارش داد که رهبران کنگره آمریکا بر سر بودجه پیشنهادی دولت فدرال این کشور برای […]

به گزارش بازار، علیرغم اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر ادامه کمک های نظامی به اوکراین در سال جدید، گزارش ها حاکی از آن است که منابع مالی این امر در بودجه 2024 واشنگتن لحاظ نشده است.

روزنامه هیل امروز (دوشنبه) گزارش داد که رهبران کنگره آمریکا بر سر بودجه پیشنهادی دولت فدرال این کشور برای سال جدید به توافق رسیدند و بدین ترتیب اولین گام برای جلوگیری از تعطیلی موقت دولت برداشته شد.

بر اساس این گزارش، بودجه مورد توافق رهبران کنگره آمریکا شامل منابع مالی برای کمک به اوکراین برای مبارزه با روسیه، طبق درخواست کاخ سفید نمی شود.

مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت: کل بودجه توافق شده برای دولت این کشور 1590 میلیارد دلار است که 886 میلیارد دلار آن برای هزینه های نظامی و 704 میلیارد دلار برای سایر هزینه های ایالات متحده است.

در این گزارش آمده است: “ارقام ذکر شده مربوط به درخواست کاخ سفید برای بودجه اضافی برای کمک های بیشتر به اوکراین و اسرائیل نیست. گروهی از سناتورها از هر دو طرف. [دموکرات و جمهوری‌خواه] آنها در حال مذاکره برای دستیابی به توافقی برای افزایش بودجه برای تقویت مرزها، سیاست مهاجرت و کمک به اوکراین هستند.

نشریه هیل همچنین افزود که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا نیز این لایحه بودجه را امضا و اجرا کرده است.

پیش از این «جان کربی» سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید با اذعان به اتمام بودجه دولت واشنگتن برای کمک های نظامی به اوکراین گفته بود که کنگره آمریکا باید منابع مالی بیشتری را تصویب کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=173864

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.