افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
3

جوانی معروف به توشله ربوده شد! / چرا به احمق بودن معروف بود؟ + عکس ماشین ها و آدم ربایان.

  • کد خبر : 184634
جوانی معروف به توشله ربوده شد!  / چرا به احمق بودن معروف بود؟  + عکس ماشین ها و آدم ربایان.

به گزارش رکنا، 27 آذرماه خبری مبنی بر یک آدم ربایی مسلحانه در بلوار توس منتشر شد. مشهد در حالی که نیروهای پلیس را به محل حادثه هدایت می کرد و ساعاتی بعد فیلمی از صحنه هولناک آدم ربایی در اینترنت پخش شد. نیروهای پلیس که معتقد بودند این فیلم توسط آدم ربایان و برای […]

به گزارش رکنا، 27 آذرماه خبری مبنی بر یک آدم ربایی مسلحانه در بلوار توس منتشر شد. مشهد در حالی که نیروهای پلیس را به محل حادثه هدایت می کرد و ساعاتی بعد فیلمی از صحنه هولناک آدم ربایی در اینترنت پخش شد.

نیروهای پلیس که معتقد بودند این فیلم توسط آدم ربایان و برای ایجاد رعب و وحشت منتشر شد، بلافاصله به سراغ مرد میانسالی رفتند که فیلم مذکور را با ردپایی از اطلاعات در شبکه های اجتماعی منتشر کرد. این فرد که از اهالی همان محل بود، مشاهدات خود را در مورد گروگانگیری بیان کرد. پلیس او بازگو کرد.

این گونه بود که ماجرا اهمیت ویژه ای پیدا کرد و دیری نپایید که سرهنگ احمد گردن (رئیس پلیس مشهد) دستورات ویژه ای برای یافتن سریع آدم ربایان مسلح داد. با این دستور پلیسی بلافاصله گروهی تخصصی از ماموران تعلیم دیده نظارت و اطلاعات کلانتری معراج به سرپرستی سرگرد امیررضا افسیک (رئیس کلانتری) عملیات گسترده ای را برای شناسایی آدم ربایان مسلح آغاز کردند. بررسی های محتاطانه آنها نشان داد که 3 جوان مسلح که دو نفر از آنها قمه و شمشیر و دیگری باتوم در دست داشتند، جوان 22 ساله معروف به “توشله” را به داخل خودروی پژو 405 نقره ای انداخته و با خود بردند. او را دور به مکانی نامعلوم. ساعتی بعد با شناسایی مادربزرگ «توشله» مشخص شد که او جوانی معتاد است که با چند دلال محلی درگیر شده است. با وقوع این حادثه، دامنه تحقیقات به دست فروشان مواد مخدر نیز کشیده شد و از جوانی معلول سرنخ هایی به دست آمد که «توشله» با وی در امر خرید و فروش مواد مخدر درگیر بوده است. از سوی دیگر فیلم این آدم ربایی مسلحانه همچنان در فضای مجازی دست به دست می شد که نیروهای پلیس موفق به شناسایی مخفیگاه آدم ربایان در بلوار توس شدند.

گروه عملیاتی با ورود به محله آدم ربایان، یک دستگاه پژو 405 نقره ای رنگ را مشاهده کردند که روی پلاک آن پارچه ای پوشانده شده بود. همزمان نیروهای انتظامی به چند واحد عملیاتی تقسیم شده و خودرویی را که سرکرده مسلح آدم ربایان در آن بود و قصد خروج از مشهد را داشتند، محاصره کردند، اما نیروهای پلیس در یک عملیات هجومی، وی و همدستانش را به هلاکت رساندند. آنها قبل از فرار به دام افتادند و به مقر پلیس منتقل شدند. این عملیات به دلیل احتمال درگیری مسلحانه و با دستور فرمانده انتظامی مشهد با رعایت جوانب امنیتی ادامه یافت و در بازرسی از مخفیگاه متهم، یک قبضه اسلحه لوله و یک فشنگ وینچستر به اضافه مقادیری نیز کشف و ضبط شد. تجهیزات دیگر

آدم ربایی (2)

این گزارش حاکی است: از سوی دیگر، بررسی‌های تخصصی پلیس حاکی از آن بود که آدم ربایان با دریافت مبالغی از مادربزرگ توشله، موهای گروگان خود را کوتاه کرده و او را آزاد کردند تا درس عبرتی برای سایر معتادان منطقه باشد. اما خبری از گروگان ها نبود. بنابراین تحقیقات پلیس وارد مرحله جدیدی شد تا اینکه سرنخ هایی از حضور وی در یکی از منازل منطقه مذکور به دست آمد اما وی قصد مراجعه به پلیس را نداشت. به همین دلیل جمعی از ماموران نیروی انتظامی با دستور قضایی گروگان ها را بازداشت و به مقر پلیس منتقل کردند. این جوان 22 ساله که پس از این ماجرا برای اینکه وانمود کند قصد دارد به خدمت سربازی برود، سر خود را کاملا تراشیده بود، در مواجهه با سوالات تخصصی ماموران کلانتری معراج به اختلاف مالی خود با قاچاقچیان مسلح اشاره کرد. گفت: از آنها مقداری تریاک خریدم، اما چون تریاک گران شد و آن را فروخته و مصرف کرده بودم، دیگر نتوانستم پول تریاک را به آنها بدهم و به همین دلیل مرا مسلحانه ربودند. من شکایتی ندارم!

آدم ربایی 3

مادربزرگ این جوان معتاد که پول آزادی نوه اش را پرداخت کرده بود، با بیان اینکه نمی تواند از آدم ربایان شکایت کند، اظهار داشت: نوه من یکی از آنهاست. تریاک خریده بود و نمی دانم برای دریافت طلبش چقدر باید چنین عملی کرده باشند! از سوی دیگر گرچه این آدم ربایی مسلحانه رعب و وحشت را در محله توس ایجاد کرده بود، اما عاملان این حادثه هولناک با شکایت به مراجع قضایی تحویل داده شدند و خبر دستگیری آنها رضایت همگان را برانگیخت.همسایگان توس . تحقیقات پلیس مشهد برای ریشه یابی این حادثه تلخ همچنان ادامه دارد.

منبع: روزنامه خراسان

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=184634

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.