افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

جذب افراد جدید سخت است. اکنون به خانواده و سپس به دو رقیب جدی فکر می کنم. – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 166276
جذب افراد جدید سخت است.  اکنون به خانواده و سپس به دو رقیب جدی فکر می کنم.  – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر پاکو لمس کنید وی در نشست خبری پس از پیروزی 3 بر صفر تراکتورسازی مقابل صنعت نفت آبادان گفت: فکر می کنم بهترین بازی زمانی بود که در اختیار داشتیم. ما در سطح بسیار بالایی بازی می کنیم. صرف نظر از نتیجه، همه ما باید به خاطر فوتبالی که بازی کرده […]

به گزارش خبرنگار مهر پاکو لمس کنید وی در نشست خبری پس از پیروزی 3 بر صفر تراکتورسازی مقابل صنعت نفت آبادان گفت: فکر می کنم بهترین بازی زمانی بود که در اختیار داشتیم. ما در سطح بسیار بالایی بازی می کنیم. صرف نظر از نتیجه، همه ما باید به خاطر فوتبالی که بازی کرده ایم، خوشحال به تعطیلات برسیم.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی ادامه داد: می خواهیم همیشه از این نوع فوتبال بازی کنیم. گاهی شرایط سخت می شود و بازی مساوی می شود. امروز خیلی خوب کار کردیم و وقتی توپ را در اختیار داشتیم نبض بازی را در اختیار گرفتیم.

خمز در خصوص تعطیلات طولانی نیم فصل گفت: کاری از دستمان بر نمی آید. جام ملت های آسیا آغاز می شود و این تعطیلات طولانی در دسترس همه تیم ها است. می خواستم بسته نشود. چون در وضعیت خوبی هستیم. اما طبق برنامه جام ملت های آسیا نمی توان کاری کرد.

وی در خصوص دو بازی ابتدایی تراکتورسازی در نیم فصل دوم مقابل سپاهان و پرسپولیس گفت: اکنون به این فکر می کنم که در سال جدید در کنار خانواده ام باشم. من از قبل به بازی ها فکر می کنم و هنوز زود است.

خمز در مورد اینکه آیا تراکتورسازی نیاز به جذب بازیکن جدید دارد؟ وی تصریح کرد: باشگاه تمام تلاش خود را برای تقویت تراکتور انجام خواهد داد. با توجه به عملکرد بازیکنان فعلی، جذب افراد بهتر دشوار است. ما می خواهیم بازیکنان جدیدی را به تیم اضافه کنیم تا تیم کامل تر شود. اگر بازیکن خوبی پیدا کنیم، او را جذب می کنیم. البته این کار سختی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در نقل و انتقالات به انتخاب باشگاه اعتماد دارید؟ گفت: آری فکر می کنم.

خمز در پاسخ به این سوال که آیا در نیم فصل دوم مقابل تیم های بزرگ امتیاز لازم را کسب می کنید؟ وی گفت: اگر هیچ کدام از بازی ها را نباختیم قهرمان لیگ می شویم. پرسپولیس، سپاهان و استقلال هم فکر می کنند نباید امتیاز از دست می دادند. فوتبال همین است. نمی توان همه امتیازها را به دست آورد. مهم این است که فاصله زیادی با تیم های بالای جدول نداریم و تمام تلاش خود را می کنیم تا فاصله با تیم های بالای جدول را کاهش دهیم.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا از نحوه برگزاری مسابقات و نتایج این تیم در نیم فصل راضی هستید؟ وی بیان کرد: فکر می کنم تیم در نیم فصل اول امتیاز بالایی کسب کرد و سعی می کنیم در نیم فصل دوم کیفیت تیم را بالا ببریم. ما به تلاش خود برای پیشرفت و کسب امتیاز بیشتر ادامه خواهیم داد. رقابت با تیم های بالای جدول سخت است و این رقابت ها را ادامه خواهیم داد. در مورد برنامه ریزی لیگ نظری نمی دهم.

خمز در خصوص انتخاب شدن به عنوان بهترین مربی ماه از سوی کانون مربیان ایران گفت: از کانون مربیان فوتبال ایران تشکر می کنم. انتخاب من بر اساس نتایج تیمی بود و جوایز فردی برایم مهم نیست و ترجیح می دهم تیم برنده شود تا همه راضی باشند.

او درباره جایگزینی گوستاوو گفت: گوستاوو سه کارت ساعت چهار بود ترسیدم. کارت و حتی می خواستم بین دو نیمه سوئیچ کنم. ریکاردو آلوز، شجاع خلیل زاده و مهدی عبدی دقایق زیادی در نیم فصل بازی کرده اند و با تعویض آنها می خواستم به آنها استراحت بدهم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=166276

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.