افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

جبهه اصلاحات: لیست انتخاباتی نمی دهیم/ تنها راه حل مشکلات کشور تشکیل مجلس و دولت قدرتمند و مستقل از طریق انتخابات آزاد و رقابتی است.

  • کد خبر : 199786
جبهه اصلاحات: لیست انتخاباتی نمی دهیم/ تنها راه حل مشکلات کشور تشکیل مجلس و دولت قدرتمند و مستقل از طریق انتخابات آزاد و رقابتی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جبهه اصلاح طلبان ایران بیانیه ای منتشر کرد که در بخشی از آن آمده است: * پس از ماه ها بررسی و رصد وقایع سیاسی کشور، عملکرد دولت و دست اندرکاران انتخابات و دریافت نظرات کارشناسان و احزاب سراسر کشور به ویژه با توجه به رویکرد مردم، جبهه اصلاحات ایران راهبرد […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جبهه اصلاح طلبان ایران بیانیه ای منتشر کرد که در بخشی از آن آمده است:

* پس از ماه ها بررسی و رصد وقایع سیاسی کشور، عملکرد دولت و دست اندرکاران انتخابات و دریافت نظرات کارشناسان و احزاب سراسر کشور به ویژه با توجه به رویکرد مردم، جبهه اصلاحات ایران راهبرد انتخاباتی خود را برای انتخابات آتی بر این اساس تعیین کرده است که نمی تواند در انتخابات بی معنی، غیررقابتی، ناعادلانه و بی اثر در اداره کشور شرکت کند.

*با وجود همه هشدارها و هشدارها و تبیین پیامدهای سیاست تحدید قدرت انتخاب ملت، سال‌هاست که شاهدیم اعمال نظارت اختیاری و سلب اختیار و انسداد مجاری اراده و اراده ملت فقط ما متوقف نشدیم، اما هر چه جلوتر رفتیم با گذاشتن بیش از حد مواجه شدیم

* قانونی شدن روند اشتباه گذشته از طریق قانون جدید و مشکل ساز اصلاح کننده قانون انتخابات و تشدید رفتار تنگ نظرانه مدیران و ناظران در این دوره از انتخابات علیرغم تاکید رهبران بر رقابت واقعی. در میان همه سلیقه ها عملاً نشان داد که این وضعیت انتخاباتی خالی از معنا مانده است.

*به عنوان مجموعه احزاب و شخصیت های اصلاح طلب در جبهه اصلاح طلبان ایران با تکیه بر آرمان های والای انقلاب اسلامی و وفادار به قانون اساسی و پایبندی به حقوق صریح و اساسی ملت که در فصل سوم بر آن تاکید شده است. این قانون اعلام می کنیم که متاسفانه امکان ارائه لیست در انتخابات شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در تهران را نداریم.

جبهه اصلاح طلبان ایران ضمن هشدار به اینکه مسئولیت عواقب و خطرات ناشی از کاهش مشارکت مردم در انتخابات برای اقتدار و امنیت ملی بر عهده نهادها و مسئولانی است که نظرسنجی را در کشور ناکارآمد کرده اند، تنها راه حل را اعلام می کند. مشکلات کشور تشکیل مجلس است و حکومت قوی و مستقل شامل برگزاری انتخابات آزاد، عادلانه، رقابتی و مؤثر در اداره امور کشور با حضور نمایندگان همه طیف ها و سلیقه های فکری است.

۲۷۲۱۸

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=199786

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.