افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

جباری: تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس مصدوم هستند/ هواداران نباید تیم را پشت سر بگذارند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 120149
جباری: تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس مصدوم هستند/ هواداران نباید تیم را پشت سر بگذارند – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت پرسپولیس درباره دعوای اخیر نیکونام و گل محمدی صحبت کرد. رضا جباری پیشکسوت پرسپولیس درباره وضعیت پرسپولیس و تساوی مقابل صنعت نفت گفت: علاوه بر کیفیت بازی پرسپولیس در این بازی که جای انتقاد دارد باید به صنعت نفت به خاطر عملکرد خوبش تبریک گفت. به نظر من صنعت نفت در این بازی کیفیتی […]

پیشکسوت پرسپولیس درباره دعوای اخیر نیکونام و گل محمدی صحبت کرد.

رضا جباری پیشکسوت پرسپولیس درباره وضعیت پرسپولیس و تساوی مقابل صنعت نفت گفت: علاوه بر کیفیت بازی پرسپولیس در این بازی که جای انتقاد دارد باید به صنعت نفت به خاطر عملکرد خوبش تبریک گفت. به نظر من صنعت نفت در این بازی کیفیتی فراتر از حد انتظار از خود نشان داد و از عملکرد خوب این تیم بسیار شگفت زده شدم. انتظار داشتم بازی سختی باشد اما به شخصه انتظار این نمایش با کیفیت را نداشتم و فکر می کنم پرسپولیس از نمایش خوب و پرنشاط صنعت نفت غافلگیر شد. انگار در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس قرار گرفته بودند و طوری بازی می کردند که انگار در فینال جام حذفی هستند. قبل از اینکه در مورد پرسپولیس صحبت کنم، این بازی خوب را به صنعت نفت تبریک می گویم.

وی درباره وضعیت پرسپولیس نیز گفت: بسیاری از پرسپولیسی ها دچار مصدومیت هستند و این مصدومیت فقط شامل غایبان نمی شود و بسیاری از مردم روستا نیز با مصدومیت های جزئی و شرایط بدنی پایین به میدان می روند. این بر کیفیت فنی تجهیزات تأثیر می گذارد. به هر حال، در ماراتنی مانند لیگ برتر، یک تیم چند بازی را می بازد و این در مورد باشگاه های بزرگ دنیا نیز صدق می کند. پرسپولیس را نباید برای دو بازی نابود کرد.

پرسپولیسی پرسکات درباره درگیری لفظی نکونام و گل محمدی نیز توضیح داد: اگر بخواهم در این مورد موضع گیری کنم حرف های زیادی برای گفتن دارم، اما به گفته خود گل محمدی بازیکنان فوتبال باید به یکدیگر احترام بگذارند و مطرح کردن این مسائل نیست. زیبایی فوتبال ما باز هم می گویم که می خواهم صحبت کنم، حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد، اما نمی خواهم این موضوع را بیشتر باز کنم تا پرسپولیس وارد حاشیه شود، اما اگر این مسائل ادامه پیدا کند ما هم ساکت نمی مانیم.

جباری در پایان گفت: از هواداران می خواهم که تیم را پشت سر نگذارند. در هر فصل فوتبال حتی 5 یا 6 مسابقه هم نتیجه مطلوب را نمی دهد اما باید از تیم حمایت کنیم تا به روزهای خوبش برگردد. مطمئنم وقتی مصدومان به سر حد آمادگی خود برسند، پرسپولیس به روزهای خوب خود باز خواهد گشت.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)