افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
5

تیم وحشتناک 1402 یحیی; همه قربانی شدند جز دوستان رونالدو – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 111457
تیم وحشتناک 1402 یحیی;  همه قربانی شدند جز دوستان رونالدو – پرسپولیس نیوز

پرسپولیس در سال جدید خورشیدی توانسته عملکرد چشمگیری از خود به جای بگذارد. پایتخت نشینان در ماه های اخیر توانسته اند با عملکرد چشمگیر خود 3 بار قهرمانی را جشن بگیرند. از قهرمانی در لیگ بیست و دوم تا قهرمانی در جام حذفی. نگاهی به کارنامه شاگردان یحیی گل محمدی نشان می دهد که راه […]

پرسپولیس در سال جدید خورشیدی توانسته عملکرد چشمگیری از خود به جای بگذارد.

پایتخت نشینان در ماه های اخیر توانسته اند با عملکرد چشمگیر خود 3 بار قهرمانی را جشن بگیرند. از قهرمانی در لیگ بیست و دوم تا قهرمانی در جام حذفی. نگاهی به کارنامه شاگردان یحیی گل محمدی نشان می دهد که راه موفقیت پرسپولیس از ابتدای سال جدید خورشیدی آغاز شد و پس از شکست مقابل سپاهان اصفهان در آخرین بازی خود در سال 1401 توانستند خود را کاملا متحول کنند و نتایج شگفت انگیزی به ثبت برسانند. . . .

بازیکنان پرسپولیس در سال جدید در مجموع 19 بار در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفتند و بردهای سریالی برگ برنده تیم یحیی در سال 1402 بود و در واقع قرمزپوشان نتایج بهتری از همه کسب کرده اند. تیم های حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران و بر خلاف رقبای اصلی خود از جمله استقلال و سپاهان بهترین تیم سال 1402 محسوب می شوند و به جای جدایی توانسته اند در تمامی رقابت ها عملکرد درخشانی داشته باشند.

رکورد 92 درصدی تیم یحیی در لیگ برتر فوتبال ایران!

شاگردان یحیی گل محمدی از ابتدای سال جدید قمری تاکنون 13 بازی لیگ برتر (در لیگ بیست و دوم و لیگ بیست و دوم) برگزار کرده اند. بررسی رکوردهای قرمزها نشان می دهد که آنها 12 بازی را بردند و فقط یک بار متوقف شدند. مقابل ذوب آهن اصفهان برای کسب یک رکورد استثنایی برای قرمزها در سال جدید در لیگ برتر فوتبال ایران. پرسپولیس در این 13 بازی 26 بار دروازه حریف خود را باز کرد و تنها 3 گل دریافت کرد و رکورد خود در سال جدید را چشمگیرتر کرد.

کولاک در جام حذفی با بردن جام

در سال 1402 قرمزهای پایتخت 3 بازی حذفی جام حذفی انجام دادند که در آن پیروز شدند و عنوان قهرمانی را به دست آوردند. آنها ابتدا در مرحله یک چهارم نهایی از سد گل گهر سیرجان گذشتند و سپس در نیمه نهایی موفق شدند با نتیجه 3 بر یک از سد هوادار تهران بگذرند. شاهکار شاگردان یحیی گل محمدی در فینال این رقابت ها رقم خورد که توانستند استقلال را 2-1 شکست دهند و در جام حذفی 1402 با رکورد 100 درصد برد به کار خود ادامه دهند.

باخت مقابل نصر و رونالدو، تنها نقطه تاریک قرمزها

پرسپولیس در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر عربستان و یاران کریستیانو رونالدو شکست خورد و این شکست تنها شکست قرمزها در سال 1402 است و پس از این شکست موفق شد در لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی برسد. به الدحیل قطر و استقلال تاجیکستان تا در سال 1402 با 17 پیروزی در 19 بازی رکوردی رویایی از خود به جای بگذارند. در مجموع در این 19 مسابقه 37 گل زده شد و 8 گل باز شد که در نوع خود جالب و خاص است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)