افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

توکن های HMSTR در نهایت در صرافی های مختلف رمزنگاری لیست شده اند

  • کد خبر : 376451
توکن های HMSTR در نهایت در صرافی های مختلف رمزنگاری لیست شده اند

همستر کامبت در حال حاضر محبوب ترین ایردراپ تلگرام در دنیای رمزنگاری است. این پروژه اخیرا در تاریخ 26 سپتامبر (5 مهر) در صرافی های مختلف ارزهای دیجیتال ثبت شده است و این موضوع توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. به گفته Blockchain Homeland، فهرست کردن توکن‌های HMSTR، جامعه همستر را هیجان زده […]

همستر کامبت در حال حاضر محبوب ترین ایردراپ تلگرام در دنیای رمزنگاری است. این پروژه اخیرا در تاریخ 26 سپتامبر (5 مهر) در صرافی های مختلف ارزهای دیجیتال ثبت شده است و این موضوع توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

به گفته Blockchain Homeland، فهرست کردن توکن‌های HMSTR، جامعه همستر را هیجان زده کرده است، زیرا این یک نقطه عطف مهم برای این پروژه است، که در ماه‌های اخیر رشد چشمگیری داشته است.

جزئیات لیست HMSTR

از این پس، توکن HMSTR در صرافی های معتبر ارز دیجیتال در دسترس است. صرافی هایی که این توکن در آنها فهرست شده است عبارتند از: Binance، Bybit، Gate.io، KuCoin، Bing X، L Bank، Coinx، MEXC و غیره.

پست کانال تلگرام همستر کامبت در مورد لیست توکن HMSTRپست کانال تلگرام همستر کامبت در مورد لیست توکن HMSTR
پست کانال تلگرام همستر کامبت در مورد لیست توکن HMSTR

درج این توکن در صرافی های معتبر باعث بالا رفتن اعتبار این پروژه در بین مخاطبان و افزایش تمایل معامله گرانی که تاکنون در این طرح شرکت نکرده اند را افزایش داده است.

توکن HMSTR با قیمت تقریبی 0.01 دلار (حدود 600 تومان) درج شد. و در زمان نوشتن این مقاله، در محدوده 0.009 دلار است. بالاترین قیمتی که همستر تا زمان نگارش این مقاله می توانست به دست آورد 0.0147 دلار بود کمترین قیمت ثبت شده برای این توکن تقریبا 0.001 دلار لازم به ذکر است که کاربران برای برداشت توکن ها از طریق Direct Claim باید 0.13 تن سکه (TON) پرداخت کنند.

همچنین توجه داشته باشید که ممکن است توکن های جعلی HMSTR با برچسب Unverified Token در کیف پول ToneKeeper به شما نشان داده شود. این توکن‌ها تایید نشده‌اند و معمولاً نشان‌دهنده مقدار توکن‌های همستری نیستند که به شما تعلق می‌گیرد.

کاربران باید توجه داشته باشند که اگر توکن ها در کیف پول Toon Keeper نمایش داده نمی شوند، مطمئن شوید که نرم افزار کیف پول به روز شده است. همچنین گزارش شده است که کیف پول Toon Keeper مشکلاتی دارد و نمی تواند به سرور متصل شود که احتمالا به زودی رفع خواهد شد.

وطن بلاک چین

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-26 16:00:36

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=376451

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.