افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

توصیه های مهم پایان سال برای جراحان/مراقبت از بیمار – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 232459
توصیه های مهم پایان سال برای جراحان/مراقبت از بیمار – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر، جراحان گروه مهمی از کارکنان بیمارستان ها محسوب می شوند که حضور آنها در مراکز درمانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. با نگاهی به آغاز سال جدید، شرایط بیمارستان ها به ویژه در بخش خصوصی؛ به گونه ای است که جراحی ها به میزان قابل توجهی کاهش یافته یا به […]

به گزارش خبرگزاری مهر، جراحان گروه مهمی از کارکنان بیمارستان ها محسوب می شوند که حضور آنها در مراکز درمانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

با نگاهی به آغاز سال جدید، شرایط بیمارستان ها به ویژه در بخش خصوصی؛ به گونه ای است که جراحی ها به میزان قابل توجهی کاهش یافته یا به حالت تعلیق در می آیند. اما در عین حال جراحانی که در بیمارستان ها مسئولیت دارند. باید به چند نکته اساسی توجه کنند تا برای بیماران بستری و البته خودشان مشکلی پیش نیاید.

جراحان باید توجه داشته باشند که در طول تعطیلات به خصوص در تعطیلات طولانی، حوادث و اتفاقات غیرمنتظره زیادی رخ می دهد که حضور آنها در اورژانس را می طلبد.

بنابراین بهتر است جراحان به برخی نکات پزشکی و قانونی توجه کنند.

ابتدا از امروز جهت تعیین برنامه کاری خود در تعطیلات نوروزی و همچنین تعیین جانشین خود در مراکز درمانی که متعهد به ارائه خدمات هستید، لطفاً برنامه ریزی نمایید. کوچک و تکلیف روزهای غیبت ایشان کتباً به مدیر بیمارستان و ثبت آن در دفتر منشی و در صورتی که مدیر بیمارستان است برنامه ریزی نماید. آنکالی و یا با هماهنگی با جراحان و اطمینان از حضور آنها، نوبت جراحی خود را تنظیم کرده و کتبا به آنها اطلاع داده و تاییدیه دریافت کنید.

ثانیاً به همکاران جراحی که قصد استفاده از تعطیلات نوروزی و رفتن به مسافرت یا استراحت را دارند توصیه می شود حداقل در هفته آخر سال جراحی نکنند و تعیین پزشک معالج قابل قبول برای بیماران بستری خود را مشخص کنند. . ; زیرا اگر بیمار شما پس از جراحی دچار عوارضی شد و در غیاب شما به عنوان پزشک وظیفه نظارت و درمان آنها را بر عهده دارید. در چنین شرایطی اگر بیمار به دلیل عدم حضور شما دچار عارضه شود، برای شما مشکل ساز خواهد شد. za بودن.

ثالثاً آن دسته از جراحانی که از مرخصی و مسئولیت لذت نمی برند. آنکالی یا جابجایی و تعویض را پذیرفت هستندآنها با آغوش باز پیگیری بیماران خود و مراجعین و بیماران سایر همکاران را می پذیرند. به ویژه به این دسته از مراجعین توجه بیشتری داشته باشید و هر گونه اقدامی را به پزشک اول بیمار هماهنگ و اطلاع دهید و نظر او را جویا شوید یا حداقل به او اطلاع دهید و نیاز به این امر باید با مهربانی و به هر نحوی با بیمار هماهنگ شود. . از صحبت ها و رفتارهایی که باعث تحریک بیمار و همراهان می شود خودداری کنید.

این کار باعث افزایش فرهنگ تعاون و همکاری واقعی و بخشهایی از مشکلات در مسیر همکاران می شود. می توان كاهش دادن و مطمئناً در آینده یک جراح دیگر به همین شکل با ما همکاری خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=232459

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.