افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

توسعه اقتصاد معدنی مبنای تثبیت استقلال اقتصادی است.

  • کد خبر : 240997
توسعه اقتصاد معدنی مبنای تثبیت استقلال اقتصادی است.

به گزارش بازار، «سید صولت مرتضوی» در مراسم امضای قرارداد همکاری چهارجانبه بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان انرژی اتمی، صندوق بازنشستگی فولاد و شرکت مهندسی اکتشاف و استخراج معدنی پارس نو. (ASCOM) با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر توسعه معادن کشور افزود: رونق اقتصاد معدنی موجب افزایش اقتدار ملی و […]

به گزارش بازار، «سید صولت مرتضوی» در مراسم امضای قرارداد همکاری چهارجانبه بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان انرژی اتمی، صندوق بازنشستگی فولاد و شرکت مهندسی اکتشاف و استخراج معدنی پارس نو. (ASCOM) با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر توسعه معادن کشور افزود: رونق اقتصاد معدنی موجب افزایش اقتدار ملی و تولید ناخالص داخلی می شود.

وی با بیان اینکه ایران یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان در حوزه معدن است، گفت: با توسعه دانش فنی و تخصصی در این زمینه می توان این نعمت الهی را به ثروت ملی و ایجاد اشتغال برای جوانان تبدیل کرد. کشور.

مرتضوی در ادامه تصریح کرد: عملیات «وضع صادق» از بعد نظامی و سیاسی بین المللی، تعادل مشترک جهان را برهم زد و نقطه بسیار تعیین کننده ای را در جغرافیای دفاعی جهان رقم زد.

وی ریشه اصلی موفقیت عملیات «وضع صدیق» را فناوری موشکی ایران اسلامی دانست و گفت: مهمترین موفقیت این عملیات فروریختن گنبد آهنین رژیم غاصب صهیونیستی بود.

سیدحجت کاظمی مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد سپس برنامه ریزی و شناسایی اکتشاف اولیه با هدف تشکیل بانک اطلاعاتی معدنی، ارائه مشاوره و نظارت فنی در حوزه سرمایه گذاری را از مهمترین اهداف این تفاهم نامه همکاری عنوان کرد. ایجاد و توسعه فرصت های شغلی و تبادل اطلاعات فنی و تخصصی در زمینه فناوری های نوین در بخش معدن.

همچنین در مراسم امضای این تفاهم نامه «محمد اسلامی» معاون سازمان انرژی اتمی و «محمد حسن تولایی» از شرکت مهندسی اکتشاف و استخراج مواد معدنی نوین پارس (ASCOM) حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=240997

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.