افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

تور یزدی برای یزدی ها با شعار «یزد من بچرخ» – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 122134
تور یزدی برای یزدی ها با شعار «یزد من بچرخ» – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

علیرضا ثواچه در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه برخی از شهروندان یزدی آشنایی کافی با تاریخ پیشینیان، فرهنگ و آداب و رسوم گذشتگان یزد ندارند، اظهار داشت: در برنامه تور یزد، شهروندان در قالب گروه های 40 نفره حضور خواهند داشت. مردمی که بازدید خود را در دو مسیر جداگانه از ساعت 8 […]

علیرضا ثواچه در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه برخی از شهروندان یزدی آشنایی کافی با تاریخ پیشینیان، فرهنگ و آداب و رسوم گذشتگان یزد ندارند، اظهار داشت: در برنامه تور یزد، شهروندان در قالب گروه های 40 نفره حضور خواهند داشت. مردمی که بازدید خود را در دو مسیر جداگانه از ساعت 8 صبح پنجشنبه و جمعه آغاز می کنند و تا ساعت 13 از محله های قدیمی یزد دیدن می کنند.

وی گفت: مخاطبان در برنامه تور یزد از مکان هایی مانند باغ جهانی دولت آباد و جاذبه های محله چهارمنار، مقبره سید شمس الدین، مسجد و موزه خضر شاه، استخر ملتکیه، امامزاده جعفر (ع) و… بازدید خواهند کرد. در مسیر دوم از مجموعه امیرچقماق، مسجد امیرچقماق، ستی فاطمه، مسجد ملا اسماعیل، میدان خان، بازار خان، دروازه مهریز، موزه آب و … دیدن خواهید کرد.

مدیر گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد افزود: هزینه این برنامه برای هر نفر 20 هزار تومان خواهد بود، گروه ها دارای راهنمای متخصص خواهند بود که توضیحاتی را ارائه می دهد و از شرکت کنندگان با شولی، کیک پذیرایی می شود. و چای یزدی که جزو غذاها و شیرینی های ثبت شده است. ملی شدن در کارهای ناملموس، از دیگر برنامه های یزدگردی است.

وی با اشاره به اینکه کانون های دانشجویی، کانون ها، مساجد، کانون های فرهنگی و خیریه و سایر اقشار می توانند به صورت حضوری در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد ثبت نام کنند، گفت: مراحل ثبت نام به زودی تکمیل می شود. نام این برنامه و سایر برنامه های دورت بگردم یزد من به صورت آفلاین و از طریق سامانه خدمات الکترونیک و گردشگری انجام می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=122134

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.