افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

تهران در وضعیت هشدار قرار دارد احتمال جاری شدن سیل در پایتخت

  • کد خبر : 377685
تهران در وضعیت هشدار قرار دارد احتمال جاری شدن سیل در پایتخت

به گزارش بازار، علی نصیری از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به بارش شدید باران از فردا 16 مهرماه در تهران گفت: سازمان هواشناسی در مناطق شمال کشور هشدار قرمز و نارنجی اعلام کرده است. هشدار در سراسر قلمرو شهر وی با بیان اینکه این سامانه بارشی از صبح فردا وارد […]

به گزارش بازار، علی نصیری از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به بارش شدید باران از فردا 16 مهرماه در تهران گفت: سازمان هواشناسی در مناطق شمال کشور هشدار قرمز و نارنجی اعلام کرده است. هشدار در سراسر قلمرو شهر

وی با بیان اینکه این سامانه بارشی از صبح فردا وارد تهران می شود و تا عصر ادامه دارد، گفت: رگبارهای شدید پیش بینی می شود و در ارتفاعات احتمال بارش تگرگ وجود دارد.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تصریح کرد: با اعلام شرایط قرمز و نارنجی احتمال خسارت این بارندگی زیاد است.

وی افزود: اولین بار پاییز است و زمین خشک است و احتمال جاری شدن آب و جاری شدن سیل وجود دارد به همین دلیل مردم تهران فردا به کوه نوردی یا پارک بازی نکنند، البته ما «من» داریم. حتی درخواست کرد که برخی از پارک‌ها در کوه‌های شمالی بسته شوند.»

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با تاکید بر اینکه مناطق 22 گانه، معاونت خدمات شهری، منطقه ای و ستاد مدیریت بحران در آماده باش هستند، گفت: باید کنترل جدید لایروبی انجام شود. و درختان و داربست ها بررسی شود و مردم نیز از تردد غیرضروری خودداری کنند، فردا روز گردش و تفریح ​​نیست و این بارندگی ها تا دوشنبه ادامه دارد اما نه به شدت 16 مهر.

نصیری یادآور شد: نگران بالا آمدن آب رودخانه ها و طغیان آنها هستیم. شهروندان در تردد در سطح شهر مراقب باشند زیرا لغزندگی می تواند منجر به تصادف شود.

وی به ریزش سنگ در مناطق کوهستانی اشاره کرد و گفت: احتمال رانش زمین و مه شدید وجود دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377685

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.