افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

تعامل بهتر از تغییرات استقلال است/ کار در نیم فصل سخت است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 204676
تعامل بهتر از تغییرات استقلال است/ کار در نیم فصل سخت است – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

بهتاش فریبا در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شروع نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم و بازی مجدد یک تیم باشگاهی اظهار داشت: نیم فصل دوم همیشه سخت تر از نیم فصل اول است و هیچ تیمی وجود ندارد. به راحتی امتیاز از دست می دهد کسانی که برای قهرمانی رقابت می کنند، بیشترین […]

بهتاش فریبا در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شروع نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم و بازی مجدد یک تیم باشگاهی اظهار داشت: نیم فصل دوم همیشه سخت تر از نیم فصل اول است و هیچ تیمی وجود ندارد. به راحتی امتیاز از دست می دهد کسانی که برای قهرمانی رقابت می کنند، بیشترین امتیاز را در نیم فصل به دست می آورند، زیرا تیم ها به اندازه کافی یکدیگر را می شناسند. با شرایط فعلی نیم فصل دوم برای هر تیمی سخت تر خواهد بود.

ماشاریپوف بازیکن باکیفیتی است

وی درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال نیز گفت: استقلال در حال حاضر وضعیت خوبی دارد، با توجه به بازیکنانی که به این تیم پیوسته اند، فکر می کنم وضعیت تیم بهتر شده است. در پست دفاع، سیلوا برگشته است که می تواند به خط دفاعی کمک کند. ماشاریپوف ازبکستانی، بازیکن جدید استقلال، بازیکن بسیار خوبی است. بازی او را در قطر دیدیم و می دانیم که بازیکن با کیفیتی است.

اختلافات فقط به تیم آسیب می زند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به اختلافات مدیریت باشگاه با کادر فنی گفت: شک نکنید اختلافات بین مدیرعامل و کادر فنی به ضرر استقلال خواهد بود و همین باعث شد استقلال نتایج خوبی کسب کند. “. . نتایج استقلال بعد از هفته ششم خود گویای این موضوع است.

فریبا افزود: اگر تیم یکدست نباشد قطعا تیم آسیب می بیند و اگر تیم آسیب ببیند هواداران آسیب خواهند دید و اوضاع تلخ تر از این خواهد شد. به نظر من کادر فنی و مدیریت باید به این اختلافات پایان دهند، مقصر جویی چیزی را حل نمی کند. آنها باید در اسرع وقت با یکدیگر صحبت کنند و تعامل داشته باشند.

تعامل بهتر از تغییرات در باشگاه

سرمربی سابق آبی های پایتخت در پاسخ به این سوال که آیا در شرایط فعلی تغییر یا تعامل برای استقلال بهتر است، گفت: در حال حاضر در شرایط فعلی تعامل بین مدیریت و کادر فنی بهتر از تغییرات است. هواداران فکر نکنند که با این تغییرات مشکلات حل می شود چرا که این موضوع استقلال را از مسیر قهرمانی دور می کند. مدیریت هم باید به این نکته توجه کند که هواداران سرمایه این تیم هستند و نباید آسیبی ببینند.

تعامل بهتر از تغییرات در استقلال است/ کار در نیم فصل دوم سخت است

امیدوارم یاماگا سلامتی خود را به دست آورد.

فریبا در پایان درباره کوین یمگا که نیم فصل دوم را از دست داد گفت: یمگا یکی از بازیکنان تاثیرگذار استقلال در نیم فصل اول بود و یکی از بهترین بازیکنان این تیم در فصل گذشته بود. و این فصل او بازیکنی است که خوب فوتبال بازی می کند و به وظایف خود در تیم واقف است. از نظر او شخصیت بزرگی دارد و امیدواریم به جای فکر کردن به بازگشت به استقلال، هر چه زودتر سلامتی خود را بازیابد. اگر سلامتی خود را به دست آورد، قطعا می تواند به تیم برگردد و بازی کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=204676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.