افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

تصمیم فدراسیون پشت پرده است / مردان در مدیریت فوتبال آموزش نمی بینند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 163587
تصمیم فدراسیون پشت پرده است / مردان در مدیریت فوتبال آموزش نمی بینند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره قانون سقف قراردادها و نقض این قانون از سوی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: همیشه گفته ام گروه مناسبی از کارشناسان فوتبال برای بررسی و بررسی تصمیمات یا ایده هایمان نداریم. ساختن باید ببینیم آیا قانونی هستند، چیزی که می خواهیم ایجاد کنیم قابل اجرا است یا خیر. […]

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره قانون سقف قراردادها و نقض این قانون از سوی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: همیشه گفته ام گروه مناسبی از کارشناسان فوتبال برای بررسی و بررسی تصمیمات یا ایده هایمان نداریم. ساختن باید ببینیم آیا قانونی هستند، چیزی که می خواهیم ایجاد کنیم قابل اجرا است یا خیر. آیا می توانیم به قانونی که وضع می کنیم احترام بگذاریم؟ آیا این قانون می تواند آینده فوتبال کشور ما را درست کند یا خیر؟

پیشکسوت استقلال تهران گفت: در فوتبال بر اساس دانش پیش نمی رویم و متخصصی در این زمینه وجود ندارد که تصمیم درستی بگیرد. این مشکل تصمیمات را شخص محور می کند و افراد تصمیم می گیرند و پس از مدتی آن را رد می کنند.

فوتبال ما بدون مطالعه مانده است

وی با اشاره به شکست پروژه حد قرارداد در گذشته گفت: این موضوع در گذشته تکرار شده و اولین اشتباه فدراسیون در زمینه قراردادها نیست. چیزی که در مورد قراردادهای بازیکنان در گذشته به دو صورت دیگر وجود دارد، تلاش مجدد در صورت شکست است. همه اینها نشان می دهد که در فوتبال بدون مطالعه پیشرفت می کنیم.

هافبک سابق تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: فدراسیون قبل از شروع لیگ تصمیمی گرفت اما بعد از 14 هفته تخلف کرد. این در حالی است که تنها باشگاه هایی مانند استقلال که تمام تلاش خود را برای رعایت محدودیت های قراردادی انجام دادند، متضرر شدند. استقلالی ها به دلیل محدودیت قرارداد بازیکنان را کنار گذاشتند که امروز به درد او می خورد.

قانون سقف قراردادی نکونام و خطیر را درگیر کرد

حمدانی درباره حواشی که قانون محدودیت قرارداد در لیگ ایجاد کرد، گفت: آیا بحث محدودیت قرارداد تنش و حاشیه کمتری برای استقلال ایجاد کرد؟ با توجه به این سقف قرارداد، کادر فنی استقلال با مدیران این باشگاه درگیر شد. چرا خطیر و نکونام دعوا کردند؟ به همین دلیل محدودیت قراردادی که دست و بال مدیرعامل باشگاه استقلال را از جذب بازیکنان مورد نظر سرمربی تیم بست. این واقعیت ها سوالات زیادی را به وجود می آورد، هرچند در اساسنامه فدراسیون فوتبال مشکلات زیادی وجود دارد.

استقلال حق شکایت به فدراسیون فوتبال را دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه پاسخگوی این غیرقانونی کیست بیان کرد: من به عنوان پیشکسوت این تیم از استقلال می پرسم که امروز چه چیزی را از دست داد، از کاهش تعداد بازیکنان برای رعایت سقف قرارداد تا رعایت نکردن برای جذب. بازیکنان آیا پاسخگو است؟ بعد از 14 هفته یادتان افتاده که این قانون کمکی نمی کند؟ دلیل این تصمیمات چه می تواند باشد؟ استقلال حق دارد بابت این مسائل به فدراسیون فوتبال شکایت کند.

شک نکنید تصمیم فدراسیون در پشت صحنه است

و افزود: استقلالی ها به دلیل محدودیت قرارداد چند هفته نتوانستند از مهاجم برزیلی خود استفاده کنند؟ اگر درایت نکونام و خاطره نبودند، تیم در رده های هفتم و هشتم قرار می گرفت. شک نکنید این تصمیم فدراسیون پشت پرده است، اتفاقاتی که رخ داده دور از صداقت و قانون گذاری است و قابل قبول نیست.

تصمیم فدراسیون پشت پرده است/ مردها مدیریت فوتبال را بلد نیستند

آقایان نمی دانند چگونه فدراسیون فوتبال را اداره کنند.

هافبک سابق آبی های پایتخت درباره افرادی که در فدراسیون فوتبال حضور دارند و تصمیم می گیرند، گفت: افرادی که در فدراسیون فوتبال حضور دارند دانش مدیریت این مجموعه عظیم را ندارند. مگر می شود بعد از این همه مدت 4 امتیاز از سپاهان کم کرد و امتیاز را به این تیم پس داد؟ اگر سپاهان تیم خوبی نداشت و نتیجه نمی گرفت، فدراسیون جواب می داد؟ وقت پرسپولیس را هم کم کردند و بعد از آن می بینید که پرسپولیسی ها چطور نتیجه گرفتند. همه اینها بار ذهنی دارد، اما هیچکس به آن توجه نمی کند. اگر استقلال نتیجه نمی گرفت امروز چه کسی جواب هواداران میلیونی این تیم را می داد؟

از برگشت امتیاز تیم ها ناراحت نیستیم.

حمدانی در پایان با اشاره به فوتبال اروپا خاطرنشان کرد: اگر قانونی وضع شده و تیمی تخلف کرده است، تکلیف مشخص است. این روزها در فوتبال اروپا که قلب فوتبال محسوب می شود، می توان دید هر تیمی که تخلفی انجام دهد به شدت تحریم می شود. وقتی قانونی باشد، هیچکس نمی تواند از این قانون عبور کند. فدراسیون فوتبال اشتباه کرد و متاسفانه جایی برای شکایت از فدراسیون فوتبال نداریم. ما کاری به این نداریم که امروز امتیاز تیم ها برگشته است، کاری به قانونی که خودش را نقض می کند، نداریم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=163587

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.