افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

تصمیم برای فیلمسازان معترض گرفته شد!

  • کد خبر : 21961
تصمیم برای فیلمسازان معترض گرفته شد!

طبق آخرین اخبار سینماگران معترض تهدید به قطع همکاری شدند. به گزارش صبح به نقل از ایرنا، محمد خزاعی تهیه کننده «گردنبندهای طلا» و رئیس سازمان سینمایی در مراسم تجلیل از سینماگران انقلاب و دفاع مقدس درباره فیلم ایرانی «آیات زمین» ساخته علی عسگری و علیرضا خاتمی که در جشنواره کن به نمایش درآمد. گفت: […]

طبق آخرین اخبار سینماگران معترض تهدید به قطع همکاری شدند.

به گزارش صبح به نقل از ایرنا، محمد خزاعی تهیه کننده «گردنبندهای طلا» و رئیس سازمان سینمایی در مراسم تجلیل از سینماگران انقلاب و دفاع مقدس درباره فیلم ایرانی «آیات زمین» ساخته علی عسگری و علیرضا خاتمی که در جشنواره کن به نمایش درآمد. گفت:

وی ادامه داد: وظیفه ما حفظ سینما و ایجاد امنیت شغلی است، اینکه فیلمی به صورت زیرزمینی تولید و روانه بازار شود و با مسائل شرعی همخوانی نداشته باشد، امنیت شغلی را به خطر انداخته است، وظیفه تشکل های کارگری رسیدگی است.

همین جا می گویم هرکس با فیلم های قاچاق و بدون مجوز ساخت ایران و خارج از ایران کار می کند و به هر دلیلی علیه ایران کار می کند ما با این دوستان و خانه های سینما قطع می کنیم احتمالا خودشان این موضوع را اعلام می کنند. تی

همه عوامل، از بازیگر و تهیه کننده گرفته تا عوامل فنی، مشکل خواهند داشت، زیرا در غیر این صورت، فیلمی نخواهیم داشت که بخواهیم آن را حفظ کنیم.»

خزایی گفت: برخی به من انتقاد می کنند که چرا بعد از این اتفاقات برای رفع مشکلات برخی هنرمندان اقدام کردی؟

اما من می گویم همه کسانی که در اغتشاشات نقش داشتند یا قبل از آن پرونده داشتند، مانند جعفر پناهی، رسول اف و برخی از زنان، مورد عفو رهبری قرار گرفتند.

ما بی فایده بودیم شاید اگر من بودم نمی توانستم اینقدر گسترده فکر کنم.

وی در عین حال گفت: با این حال برخی افراد به فعالیت خود ادامه می دهند. به آنها می گویم وقتی عفو شدید چطور مخالف شدید؟ کت و شلوار خود را بسازید اگر شب کت و شلوار اپوزیسیون بپوشی، فردا نمی توانی کار دیگری انجام دهی.

نگارش تصمیمی که برای سینماگران معترض گرفته شد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21961

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.