افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

ترکیب احتمالی سپاهان در بازی امروز ساعت 19:30 با الهلال + جزئیات بازی

  • کد خبر : 204192
ترکیب احتمالی سپاهان در بازی امروز ساعت 19:30 با الهلال + جزئیات بازی

گزارش کردن صبحگاهتیم فوتبال سپاهان ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه نقش جهان میزبان الهلال عربستان خواهد بود. به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سپاهان ایران در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های امروز که از ساعت 19:30 در ورزشگاه نقش جهان آغاز می شود، تنها نماینده فوتبال کشورمان خواهد بود […]

گزارش کردن صبحگاهتیم فوتبال سپاهان ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه نقش جهان میزبان الهلال عربستان خواهد بود.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سپاهان ایران در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های امروز که از ساعت 19:30 در ورزشگاه نقش جهان آغاز می شود، تنها نماینده فوتبال کشورمان خواهد بود و میزبان تیم فوتبال الهلال عربستان است. .

طلای پوشان موفق شد در گروه C این رقابت ها با کسب 10 امتیاز پس از عربستان به عنوان یکی از دومین تیم های برتر به مرحله حذفی صعود کند.

وی در گروه D این دوره از مسابقات در مقابل رهبر آسیا با نساجی ایران همگروه بود.

قضاوت این دیدار بر عهده احمد العلی از کویت است. عبدالهادی العنزی، احمد عباس و عمار اشکنانی از کویت نیز به قضاوت او کمک خواهند کرد و عبدالله جمالی از کویت نیز داور VAR است.

این داور کویتی همین چند روز پیش قضاوت دیدار حساس تیم های ایران و قطر در مرحله نیمه نهایی را بر عهده داشت.

دوئل این دو تیم را می توان حساس ترین دیدار منطقه غرب آسیا دانست. الهلال در 6 فصل اخیر لیگ قهرمانان آسیا دو قهرمانی و دو نایب قهرمانی کسب کرده است. این عملکرد در کنار هزینه گزافی که الهلال در این فصل مانند دیگر مدعیان عربستانی کرده است، این تیم را مدعی شماره یک قهرمانی می کند. این تیم همچنین با چهار قهرمانی و پنج نایب قهرمانی عنوان پرافتخارترین تیم آسیا را در اختیار دارد.

ترکیب احتمالی سپاهان و الهلال؛ نظر موریس درباره هت تریک مقابل رئیس جمهور آسیا

این دو تیم تاکنون دو بار در این ورزشگاه به مصاف هم رفته اند که نتیجه آن تساوی و پیروزی نماینده عربستان بوده است. البته سپاهان در مجموع مقابل الهلال عملکرد بهتری داشت و طلایی ها در 4 دیدار قبلی خود دو بار پیروز شدند که الهلال تنها یک برد و آن هم در همان ورزشگاه نقش جهان بود. یک مسابقه دیگر با تساوی به پایان رسید. حالا مورایس قصد دارد با استفاده از ایده های خود سپاهان را برای سومین پیروزی مقابل الهلال آماده کند.

هادی محمدی و محمدجواد حسین نژاد به دلیل محرومیت در این دیدار حضور نخواهند داشت. همچنین دورادوس ها برای این دیدار مصدومی ندارند و خوزه مورایس می تواند از بازیکنان دیگر برای این دیدار حساس استفاده کند. از سوی دیگر الهلال نه نیمار را به دلیل مصدومیت در اختیار دارد و نه با محمد العویس و حبیب الوطیان دروازه بان دوم و سوم الهلال و همچنین معتب المفرج مدافع این تیم. ، همچنین به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب خواهد بود.

پنج سهمیه خارجی الهلال برای رویارویی حساس با سپاهان عبارتند از یاسین بونو، روبن نوس، سرگی میلینکوویچ ساویچ، مالکوم و الکساندر میتروویچ و به این ترتیب کالیدو کولیبانی و رنان لودی، دو مدافع مطرح الهلال در این دیدار غایب خواهند بود. دیدار با سپاهان

به نظر می رسد مورایس قصد دارد سپاهان را با آرایش 1-3-2-4 به میدان بفرستد. پیام نیاز زیر دروازه سپاهان وظیفه حفاظت از این تجهیزات را بر عهده دارد. محمد دانشگر به همراه سیاوش یزدانی خط دفاع طلایی پوشان را تشکیل می دهند. میلاد زکی پور در جناح چپ و رامین رضاییان در سمت راست خط دفاعی این تیم را تکمیل می کنند.

محمد قربانی به همراه برایان دابو زوج هافبک سپاهان خواهند بود و جلوتر از آنها محمد کریمی، فرشاد احمدزاده و رضا اسدی پشت سر شهریار مغانلو یازده بازیکن منتخب سپاهان را تکمیل خواهند کرد.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نجاسگر، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، محمد قربانی، محمد کریمی، برایان دابو، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و شهریار مغانلو.

ترکیب احتمالی الهلال:

یاسین بونو، علی البلیحی، حسن محمد التمبکتی، محمد الباریک، سعود عبدالحمید، سرگی میلینکویچ ساویچ، روبن نوس، سلمان الفرج، سالم الدوساری، مالکوم و الکساندر میترویچ






کد خبر:
۲۲۶۴۷۸

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=204192

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.