افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

ترفندی موثر برای تمیز کردن سرخ کن / به سرعت و به راحتی سرخ کن زیبای خود را بدرخشید

  • کد خبر : 379362
ترفندی موثر برای تمیز کردن سرخ کن / به سرعت و به راحتی سرخ کن زیبای خود را بدرخشید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- وقتی آشپزخانه را با حوصله و دقت تمیز می کنید. مثلاً کمدها را مرتب می کنید، یخچال را تمیز می کنید، ماشین لباسشویی را روشن می کنید، اجاق گاز را تمیز می کنید و … در آخر یک لیوان چای تازه دم می خورید، لذتی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- وقتی آشپزخانه را با حوصله و دقت تمیز می کنید. مثلاً کمدها را مرتب می کنید، یخچال را تمیز می کنید، ماشین لباسشویی را روشن می کنید، اجاق گاز را تمیز می کنید و … در آخر یک لیوان چای تازه دم می خورید، لذتی بی نهایت است!

تمیز کردن آشپزخانه شاید مهمترین کار در هر خانه ای باشد، جایی که قلب تپنده خانه است و عشق و اشتیاق اغلب در آن جریان دارد… تمیز کردن وسایل دیگر مانند مایکروفر، هود و سرخ کن ها نیز ترفندهای خود را دارد. در این مقاله اصول تمیز کردن سرخ کن بادی را به شما آموزش می دهیم. تا انتها با ما همراه باشید.

پاک کننده هوا سرخ کن با مواد طبیعی

برای تمیز کردن داخل سرخ کن بهتر است از مواد طبیعی استفاده کنید زیرا امکان آبکشی این قسمت ها وجود ندارد. سبد و قطعات قابل جدا شدن را بیرون آورده و با مواد شوینده موجود بشویید و کاملاً آبکشی کنید، اما برای اطمینان از سلامت اعضای خانواده، داخل سرخ کن را با مواد طبیعی تمیز کنید.

Clean-the-Fyer-03

سرخ کن را با جوش شیرین برقی کنید

اگر لکه های چربی روی سرخ کن کمی سفت شد، می توانید با مخلوط جوش شیرین و کمی آب خمیر ریز درست کنید و قسمت های مختلف سرخ کن را با این خمیر تمیز کنید.

برای تمیز کردن قطعاتی که دسترسی به آن ها سخت است، می توانید از یک مسواک قدیمی استفاده کنید و آن قسمت ها را کاملا تمیز کنید. سپس تمام قسمت ها را با یک پارچه مرطوب پاک کنید و بگذارید خشک شود. تابه را بیرون بیاورید و با هر ماده شوینده ای که در دسترس دارید بشویید و خوب بشویید.

Cleaning-the-Fyer-05

سرخ کن را با سرکه برقی کنید

سرکه یکی دیگر از مواد طبیعی است که می تواند سرخ کن ها را به خوبی تمیز کند. قسمت های جداشدنی سرخ کن را در محلول آب و سرکه قرار دهید و اجازه دهید حدود 15 تا 20 دقیقه در این محلول بماند. سپس آنها را با اسفنج یا ویسکی ملایم کاملاً تمیز کرده و بشویید.

همچنین می توانید داخل سرخ کن را با دستمال مرطوب شده با سرکه پاک کنید و سپس بگذارید کاملا خشک شود. سرخ کن را بردارید و با مواد شوینده موجود کاملاً بشویید و سپس آبکشی کنید.

Cleaning-the-Fyer-06

تمیز کردن عناصر سرخ کن.

عناصر سرخ کن بدون روغن پس از مدتی استفاده چرب و پوسته پوسته می شوند و باید تمیز شوند. اقلام را با مخلوط جوش شیرین و آب تمیز کنید و سپس با حوله کاملا خشک کنید. بهتر است زمان بگذارید تا این قطعات هوا بیرون بیایند و کاملا خشک شوند و سپس از سرخ کن استفاده کنید.

Cleaning-the-Fyer-04



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379362

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.