افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

تراکتور-پرسپولیس; از مبارزات گرفته تا دوئل های تاکتیکی، جنگ واقعی اینجاست!

  • کد خبر : 336111
تراکتور-پرسپولیس; از مبارزات گرفته تا دوئل های تاکتیکی، جنگ واقعی اینجاست!

اطلاع رسانی کند خبرگزاری تسنیمامروز (پنجشنبه) هفته دوم بیست و چهارمین دوره لیگ برتر فوتبال، هفته اول شهریور آغاز می شود و در این بین تقابل تراکتورسازی و پرسپولیس با انگیزه های قوی جمعی و شخصی به مهم ترین دوئل هفته تبدیل شده است. امروز نگاهی به چهار بازی اول خواهیم داشت. * تراکتور – […]

اطلاع رسانی کند خبرگزاری تسنیمامروز (پنجشنبه) هفته دوم بیست و چهارمین دوره لیگ برتر فوتبال، هفته اول شهریور آغاز می شود و در این بین تقابل تراکتورسازی و پرسپولیس با انگیزه های قوی جمعی و شخصی به مهم ترین دوئل هفته تبدیل شده است.

امروز نگاهی به چهار بازی اول خواهیم داشت.

* تراکتور – پرسپولیس

دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس ساعت 19 و 45 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز با قضاوت ویدیویی برگزار می شود. در فصل نقل و انتقالات 3 بازیکن پرسپولیس فصل گذشته; مهدی ترابی، علیرضا بیرانوند و دانیال اسماعیلی فر به تیم تبریزی آمدند تا انگیزه زیادی برای این دیدار داشته باشند. دو تیم علاوه بر دوئل روی چمن سبز، بر سر موضوع قرضی بیرانوند و فسخ قرارداد این مدافع ملی پوش با پرسپولیس در یک جدال حقوقی غوطه ور هستند.

اسکوچیچ پس از همکاری با تیم فوتبال کشورمان در تیم جوانان کرواسی تجربه ناموفقی داشت. او پس از رد پیشنهاد پرسپولیس با هزار امید و آرزو وارد تبریز شد. تراکتور 9 بازیکن جدید به خدمت گرفت و با یک هدف بزرگ وارد لیگ شد.

پرسپولیس به نوبه خود به تقویت تیم خود ادامه می دهد تا تیم باب مل گاریدو را تشکیل دهد. پس از جذب میلاد محمدی در پست دفاع چپ، نام علی قلی زاده نیز به گوش می رسد.

سرخ پوشان تهرانی که در هفته اول لیگ برتر میزبان اراک بودند، مقابل ذوب آهن به تساوی یک بر یک رضایت دادند. از سوی دیگر شاگردان اسکوچیچ با نتیجه دو بر صفر مقابل مس رفسنجان زمین را ترک کردند.

در رکوردهای رودرروی دو تیم، پرسپولیس برتری دارد. از 5 بازی قبلی پرسپولیس 4 بار برد و پارسورز تبریزی فقط یک برد. آخرین دوئل دو تیم در تاریخ 11 اسفند ماه سال جاری برگزار شد که با برتری 2 بر صفر شاگردان عثمر همراه بود.

این دیدار نبردی واقعی بین ستاره های فصل گذشته پرسپولیس که به تراکتورسازی رفته اند و شاگردان گاریدو است که می خواهند اولین پیروزی خود را کسب کنند.

* فولاد خوزستان – مس رفسنجان

اگرچه گفته می شد با ورود دستگاه های جدید داوری ویدیویی، این دیدار زیر نظر VAR برگزار می شود، اما پیش بینی ها محقق نشد. فولاد به سرپرستی یحیی گل محمدی با موفقیت وارد بیست و چهارمین فصل خود شد. آنها در حالی که در هفته اول سرمربی خود را به ورزشگاه وطنی قائم شهر نیاوردند، با نتیجه یک بر صفر از سد نساجی گذشتند و رکورد جدیدی را ثبت کردند. فولاد پس از 5 فصل در اولین مسابقه فصل توانست به عنوان برنده زمین را ترک کند تا طلسم را بشکند. فولاده در فصول اخیر 3 باخت و 2 تساوی به ثبت رساند. دمای 40 درجه هوای اهواز با حضور هواداران اهوازی گرمای بازی فولاد و مس را به اوج خود می رساند.

مس رفسنجان فصل را با شکست 2 بر صفر مقابل تراکتور آغاز کرد. محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان از برخی شرایط و کارت نگرفتن برخی بازیکنان در هفته اول گلایه کرد. آنها با 13 بازیکن مقابل شاگردان اسکوچیچ قرار گرفتند. به هر حال بازی هفته اول تمام شد، محرم و شاگردانش باید به فکر 3 امتیاز، 29 مسابقه باشند. تضاد فکری محرم نویدکیا و یحیی گل محمدی دومین دیدار حساس هفته را رقم زده است و باید دید مس با بازیکنان جدیدش نمایش متفاوتی ارائه خواهد کرد یا خیر.

در 5 درگیری 2 تیمی فولاد موفق به پیروزی نشد و مس رفسنجان با 3 برد برتری دارد. در بازی های قبلی 2 تساوی انجام شده است. آخرین دیدار دو تیم با برتری یک بر صفر مس رفسنجان همراه بود.

* آلومینیوم اراک – نساجی مازندران

این دیدار از معدود دیدارهای تیم شهرستانی است که زیر نظر کمک داور ویدیویی برگزار می شود. شاگردان مجتبی حسینی در هفته اول به مصاف استقلال خوزستان رفتند و دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. از طرفی نساجی پس از قبول شکست در اولین بازی خانگی فصل امیدوار است به اولین پیروزی خود دست یابد. پس از تقابل دو تیم در فینال جام حذفی که با پیروزی شاگردان ساکت الهامی همراه بود، رقابت های دو تیم پر انگیزه بوده است.

آلومینیوم در 5 دیدار قبلی 3 بار موفق به شکست نساجی شد و 2 بار نیز با تساوی و تقسیم امتیاز به پایان رسید.

* گلغر سیرجان – استقلال خوزستان

مهدی تارتار که در فصل جدید هدایت فیروزه پوشان کویر سیرجان را پذیرفت، در هفته اول مغلوب ملوان شد. با این حال آنها در اولین بازی خانگی به دنبال اولین پیروزی و 3 امتیاز فصل هستند.

هدایت استقلال خوزستان در بیست و چهارمین دوره لیگ برتر بر عهده میودراگ بزوویچ 56 ساله اهل مونته نگرو است. آبی پوشان خوزستانی هفته اول فصل را با تساوی بدون گل مقابل آلومینیوم اراک آغاز کردند. با توجه به تغییرات متعدد در ترکیب استقلال خوزستان احتمالا به زمان بیشتری برای هماهنگی نیاز دارند. در این شرایط 2 مربی جدید به دنبال اولین پیروزی خود هستند.

در تاریخ تقابل دو تیم، آمار حکایت از تساوی و تساوی دارد. 1 پیروزی و 2 تساوی برای هر دو تیم.

به گزارش تسنیم، برنامه کامل هفته دوم لیگ برتر به شرح زیر است:

پنجشنبه اول شهریور

تراکتور – پرسپولیس ورزشگاه یادگار امام تبریز ساعت 19:45

فولاد خوزستان – مس رفسنجان، ورزشگاه شهدای فولاد، ساعت 20:30

آلومینیوم اراک – نساجی مازندران، ورزشگاه امام خمینی، اراک، ساعت: 19:30

گلغر سیرجان – استقلال خوزستان ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان ساعت 19:30

جمعه 2 سپتامبر

مشهد، ذوب آهن هوادار، ورزشگاه امام رضا، ساعت 19:15

چادرملو اردکان-شمس آذر قزوین ورزشگاه شهدا شهر قدس ساعت 19:30

خیبر خرم آباد – سپاهان، ورزشگاه تختی خرم آباد ساعت 19:30

استقلال – ملوان، ورزشگاه سردار آزادگان قزوین، ساعت 19:30

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=336111

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.