رئیس مدیریت حوادث و فوریت های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: حادثه آتش سوزی تانکر حامل سوخت صبح امروز پنج مصدوم برجای گذاشت که به مراکز درمانی منتقل شدند.

دکتر محمود حسین پور افزود: 2 مصدوم به بیمارستان حاجی آباد و 3 مصدوم به بندرعباس منتقل شدند.

وی یادآور شد: شهروندان در ساعت 2:33 بامداد با مرکز اورژانس تماس گرفتند و از آتش سوزی یک دستگاه تانکر حامل سوخت در تونل تنگه زاغ بندرعباس به سمت حاجی آباد خبر دادند و بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

رئیس اورژانس های پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: از پنج مصدوم این حادثه، چهار نفر مرد ۴۰، ۳۰، ۳۷ و ۵۰ ساله بودند که از ناحیه تنفسی دچار آسیب دیدگی شدند و بر اثر افت اکسیژن آمبولانس خون از پایگاه آمبولانس خون از پایگاه آمبولانس شهرستان حاجی آباد به بیمارستان شهید محمدی و فاطمه زهرا حاجی آباد منتقل شدند. . 0 درصد سوختگی درجه سه که برای ادامه درمان به بیمارستان حاجی آباد منتقل شد.

دکتر حسین پور افزود: با توجه به شدت حادثه و شدت آتش سوزی از تعداد مجروحان و کشته شدگان محبوس شده در داخل تونل اطلاع دقیقی در دست نیست و با توجه به اینکه آتش همچنان ادامه دارد. آمبولانس اورژانس همچنان در محل است.